Gå til innhold

Møkkakjerring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Dama burde vært beskyttet mot seg selv."

"Dama burde vært beskytta mot seg selv."

Hehe.. Alltid en utfordring å bestemme seg for form; radikalt bokmål eller ikke. Jeg ser du går for helgardering.

Jeg skriver av og til slik, og av og til slik. Denne gangen kom ikke det første innlegget etter at jeg hadde klikka på "send innlegg" - jeg venta en langt stund før jeg skrev et nytt. Da kom selvsagt begge dettende inn samtidig(!)

Litt artig det med at forma skifta underveis. ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Ugga Bugga

4

• Gyda

3

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33
Skrevet

Hun kommer nok aldri over det faktum at hun ikke klarte å få Ivar Morten Normark oppi halmen.

Jeg vet om en som er veldig, veldig glad for det i dag...!

Den dama er bare ikke helt rektig navla.

mariaflyfly
Skrevet

Det burde finnes en egen paragraf om familien Riise under Pressens Vær Varsom-plakat.

Ja. Dem og Sven O. ;)

Skrevet

Synes bare synd på kjerringa jeg... Makan til PR-kåt dame skal en lete leeeenge etter. (tror ikke du finner hennes make en gang.. )

ShitDiddelyDo
Skrevet

En gang så du henne på TV, imens hun turna på en trampoline. DA likte du henne!

Jeg sa hun var digg. Men det var før hun åpna kjeften.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja. Dem og Sven O. ;)

Og Pia Haraldsen.

Hun er så dum at jeg nesten begynner å synes litt synd på henne.

mariaflyfly
Skrevet

Og Pia Haraldsen.

Hun er så dum at jeg nesten begynner å synes litt synd på henne.

Ikke minst. Hun er kanskje det mest usjarmerende vesenet jeg har hørt om.

Skrevet

Jeg kjenner henne bare gjennom media, men det inntrykket er definitivt IKKE positivt!

Skrevet

Dette begynner å ligne på noe. Ei duganes kjerring skal ikke vite hva som skjer utenfor husets fire vegger, tipper du er ei sånn;)

På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer, og av varme gryter serverer.

Ja, jeg regjerer skikkelig på kjøkkenet.

Jeg er faktisk veldig flink til å ta grandisen ut av plasten og sette den i ovnen.

Skrevet

Ja, jeg regjerer skikkelig på kjøkkenet.

Jeg er faktisk veldig flink til å ta grandisen ut av plasten og sette den i ovnen.

Akkurat som med hunder, forventede egenskaper uteblir, kostbart og ekkelt for eieren.

Håper da i det minste at du fra tid til annen vasker deg, slik at du i det minste kan brukes til _noe_;)

Skrevet

Akkurat som med hunder, forventede egenskaper uteblir, kostbart og ekkelt for eieren.

Håper da i det minste at du fra tid til annen vasker deg, slik at du i det minste kan brukes til _noe_;)

Jeg er nokså renslig, ja :-)

Skrevet

Jeg er nokså renslig, ja :-)

Bra for eieren:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke minst. Hun er kanskje det mest usjarmerende vesenet jeg har hørt om.

Ja. Hun danker til og med ut Paris.

Gjest møkkakjerring_kan_du_være_sjøl!!!
Skrevet

Og vi som kjenner og er i slekt med henne da.

Det er faktisk i lille Norge dere bor i. Kjangsen for at en av hennes slektniger er innpå her er jo stor da, det tenkte dere ikke på.

Hun er faktisk en tøff dame. Ei som alltid står får det hun har sagt. Det skulle være flere som henne.Det er fremdeles flertall av menn som tør å åpne kjeften sin.

Men ikke alle av dem får samme behandling som henne.

Dessuten var det da ikke henne som bestemte at det skulle stå i avisen.

mariaflyfly
Skrevet

Ja. Hun danker til og med ut Paris.

Jepp. Og det sier det meste. ;)

Gjest Brien
Skrevet

Jeg synes hun er en tøff dame som står på sitt og støtter familien.

Hun lar seg ikke knekke, flott!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er faktisk i lille Norge dere bor i. Kjangsen for at en av hennes slektniger er innpå her er jo stor da, det tenkte dere ikke på.

Hun er faktisk en tøff dame. Ei som alltid står får det hun har sagt. Det skulle være flere som henne.Det er fremdeles flertall av menn som tør å åpne kjeften sin.

Hver gang noen nordmenn blir omtalt på dol er det faktisk i lille Norge.

Alle de andre har også slektninger som kan være her. I den forstand er det ikke noe unikt med Berit Riise.

Skrevet

Bra for eieren:)

Ja, eieren min har stort sett ikke klaget foreløpig.

Gjest irvin
Skrevet

Hun er kanskje nyttig til det hun er skapt til. Hun har f.eks. satt til verden to gode fotballspillere.

Utover det er hun bare et kjerringhelvete som krangler med alt og alle, hun er født i kranglemodus.

Skrevet

Tøff er hun nok, men jeg lurer på hvor den sosiale intelligensen hennes er. Det tror jeg ikke eksisterer hos henne.

Jeg synes hun er ei helt forferdelig kranglevoren kjerring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...