flisa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg tror jeg hadde syns det var pinlig å få takkekort med bilde hvis jeg bare hatt gitt en lykkeønskning og ikke gave. Da hadde jeg lurt på om de hadde forvekslet meg med noen og trodd at noen annens gave var fra meg. jeg hadde aldri gitt bare et kort til et bryllup - syns det er rart jeg - da er det bedre å la være- 0 Siter
flisa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg hadde ikke sendt kort til de som ikke sendte gaver. Trodde det var "ut" å bare sende telegrammer idag jeg ... Ja, men det er en og annen. Jentungen fikk kort fra lærerne på skolen med lykkeønskninger -da skjønner man jo at de ikke kan gi gave til alle konfirmanter. Men vi sendte bilde i takkekort for det 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 jeg hadde aldri gitt bare et kort til et bryllup - syns det er rart jeg - da er det bedre å la være- Helt enig! Jeg opplevde heller ikke å bare få kort/telegram til vårt bryllup uten medfølgende gave. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 jeg hadde aldri gitt bare et kort til et bryllup - syns det er rart jeg - da er det bedre å la være- Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.