Hatsumomo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Fly/hotell er betalt. Hvor mye penger er greit å ha på 5 dager? Vi har beregnet ca 3500 kr hver siden det er bare 5 dager. Men vet det er dyrt der, så er dette lite eller helt ok? Vi skal bruker pengene på mat og severdigheter. Det blir ikke så veldig aktuelt å shoppe med tanke på prisene der. 0 Siter
Gjest frankofil Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Sist jeg var i Paris brukte jeg ca. 40-50 euro dagen. Da betalte jeg ingenting for severdigheter eller metro. Spiste stort sett på billige steder, men brukte en del på alkohol. Tror 3500 kr på 5 dager er ganske realistisk, men det er nok lurt å ha noe i "reserve" just in case. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vi var nettopp i Athen. Det er nok litt billigere, men vi brukte 2500-3000 kr på fire dager, ingen shopping. 0 Siter
Aishana Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Vi dro til Paris i januar og var der i 3 dager, vi hadde med ca 2500 kr hver (reise og hotell betalt på forhånd), men følte det ble altfor lite. Kjedelig å måtte snu og vende på kronene når man er på ferie. Vi kunne glemme shopping, men spiste ute en kveld, ellers gikk penga til å se noen serverdigheter og selvsagt kort til metroen, det er et must. Alt-i-alt synes jeg det nesten var dyrere der enn her i Norge.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.