Gå til innhold

FU: spiser dere produkter fra Gilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på alt oppstyret rundt Gilde og det som skjer nå, spiser dere fortsatt produkter fra Gilde?

Jeg kjøper fortsatt pålegg fra Gilde (som skinke, servelat).

Men kjøttdeig o.l kjøper jeg fra Norfjordeid. Men det gjorde jeg før oppstyret også.

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morsk
Skrevet

Har kjøpt Gilde hele tiden i ren protest mot det vanvittige hysteriet.

Greide til og med å få tak i ei pakke Salami som hadde lurt seg unna salgsforbudet for endel uker siden. *STOLT*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å spise mat fra Gilde.

Skrevet

Jeg bor i Danmark, men har ingen problemer med å spise Gilde når jeg er i Norge. Som stefaren min sier: kontrollen har sikkert aldri vært så god som den er nå.

Skrevet

Driter langveis i det der, og spiser hva jeg vil uten å tenke.... Innpakningen går i søpla uansett..

Finnes ikke steril mat da uansett.

Skrevet

Ja, kjøper karbonadedeig, servelat og pølser fra Gilde. Salami fra Grillstad - som jeg også gjorde før alt styret.

Skrevet

Spiser som vi alltid har gjort vi. Mye Gilde av kjøttvarer med andre ord.

Gjest dobba
Skrevet

Nei, har helt sluttet å kjøpe produkter fra gilde. Når de i tillegg driter seg ut med plastikk i pølsa to ganger i den siste tiden så er det nok for meg.

Finnes mange gode erstatninger av firmaer å kjøpe ifra og jeg bruker bevisst dem for tiden.

Skrevet

Veldig lite. Men det er fordi Gilde er dyrt, så jeg velger vanligvis de billigere variantene fra Nordfjord i stedet.

Men jeg tenker ikke over en evt smittefare, og har i skrivende stund nettopp konsumert 2 skiver med baconpostei fra Gilde - ingen over, ingen ved siden!

;-)

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Mine kjøpevaner har ikke endret seg siden alt oppstyret begynte.

Skrevet

Tenker ikke så mye over hvem jeg kjøper fra, så det blir nok litt Gilde innimellom der, ja.

Skrevet

Tror det er Gilde sin leverpostei vi bruker - ellers ikke.

Skrevet

Kjøper det jeg trenger/vil ha, uten å tenke over merket på varen.

Skrevet

Ja, jeg har bikke endret forbruksmønster. Jeg kjøper karbonadedeig, koteletter etc fra Gilde som før.

Når det gjelder slikt som spekepølser har jeg heller ikke endret mønster - da er det Grilstad som før.

Skrevet

Kjøper ogs spiser mat fra Gilde. Men ikke mye ettersom jeg handler mesteparten i Sverige.

Gjest Mom33
Skrevet

Sukk, jeg mente helt sikkert at jeg ikke skulle endre matvanene pga. dette, men det har jeg visst gjort...

Ja, jeg VET at det er mikroskopisk sjanse for at noe skjer og ja, jeg VET at andre kjøttprodusenter kan bli utsatt for det samme - men jeg greier allikevel ikke å ta kjøttdeigen fra Gilde... Ikke salamien heller... Eller noe annet....

Huff, jeg synes jo det er tull å være slik hysterisk kjærring, men jeg vil jo helst ikke ha driti på draget heller...

Forøvrig: Det går mye mindre av både kjøttdeig og kjøttpålegg her i huset etter disse e-coli-sakene. Så der har jeg også klart å bli hysterisk.

Skrevet

Har kjøpt Gilde hele tiden i ren protest mot det vanvittige hysteriet.

Greide til og med å få tak i ei pakke Salami som hadde lurt seg unna salgsforbudet for endel uker siden. *STOLT*

Har du spist den da :-)?

Jeg kjøper som regel den rimeligste produktet, og driter i hvor kjøttet kommer fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...