Kvinnen med utopiene Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Det har jeg også. Det var en som var "etter meg" i flere tråder for en stund siden. Vedkommende holdt opp da jeg spurte om det var h*n som også stod bak det og det nicket. Jeg kan egentlig ikke skjønne at det kan være så festlig å kverulere bare for å kverulere. 0 Siter
Mari25 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Regninger har studenter også, vi lever jo vi også... Men man betaler gjerne ekskursjoner og pensumbøker i begynnelsen av semesteret. Og det er snakk om store beløp. Og akkurat det er grunnen til at vi får utbetalt mer i begynnelsen, fordi vi må ha de pengene da. Men for å _leve_ av, så har vi fortsatt bare 6000 kr i mnd. dvs til husleie, mat, strøm, buss + alt annet. Det er jo bare å jobbe ved siden av studiene. Da jeg studerte, jobbet jeg 50% ved siden av 0 Siter
en mann Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvis dere gifter dere, slipper dere problemet du beskriver. Da har dere gjensidig forsørgelseplikt, du trenger ikke føle at du snylter på ham og har større trygghet for fremtiden. 0 Siter
Gjest Kanarita Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det er jo bare å jobbe ved siden av studiene. Da jeg studerte, jobbet jeg 50% ved siden av Mange som jobber ved siden av studiene. Kommer sikkert mye an på type studie. Jeg føler ikke behov for å jobbe ved siden av. Klarer meg fint med mine 6000 kr i mnd. 0 Siter
Mari25 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Mange som jobber ved siden av studiene. Kommer sikkert mye an på type studie. Jeg føler ikke behov for å jobbe ved siden av. Klarer meg fint med mine 6000 kr i mnd. Da er det jo greit:-) Kommer til å føle deg rik når du begynner å jobbe da:-) 0 Siter
Gjest Kanarita Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Da er det jo greit:-) Kommer til å føle deg rik når du begynner å jobbe da:-) Gleder meg til det ja! Da skal jeg spare til hus og hjem;) 0 Siter
Gjest det går vel ann det. Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Min mann betalte ca 500 kr mer i leie, men han tjener ikke særlig mye mer enn meg. 4000 kr mer. Jeg jobber deltid på kveld. Nå betaler vi likt, ettersom han ikke tjener så mye mer enn meg uansett. 0 Siter
Gjest mikkkel rev Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hver vår brukskonto, men setter penger inn på felles konti til regninger og mat. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Hvis dere gifter dere, slipper dere problemet du beskriver. Da har dere gjensidig forsørgelseplikt, du trenger ikke føle at du snylter på ham og har større trygghet for fremtiden. Vi har pratet om å gifte oss, men ikke før om ett års tid. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Hver vår brukskonto, men setter penger inn på felles konti til regninger og mat. Setter dere inn like mye? 0 Siter
Gjest mikkkel rev Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Setter dere inn like mye? Ja. Regningene blir fordelt og vi setter inn penger til dem. Legger inn like mye "matpenger". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.