Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er ingen snø å se nei, bare regn, regn og atter regn.

Skrevet

Det er sjelden jeg (rent værmessig) er glad jeg bor nord for trøndelag :-) Men det er jeg i dag!

Skrevet

Det er sjelden jeg (rent værmessig) er glad jeg bor nord for trøndelag :-) Men det er jeg i dag!

Ja, huff - det må være trist!

Skrevet

Her i Østfold skinner sola i dag! :)

Skrevet

Her i Østfold skinner sola i dag! :)

Det har den imidlertid gjort store deler av mai her, så det var på tide med litt regn nå:oP

Skrevet

Samma her.

Skrevet

Takk, jeg klarer meg med alt regnet. Med snø nå så tror jeg at jeg hadde tatt livet av meg.

Nå må sommeren komme før jeg blir gal.

Skrevet

Takk, jeg klarer meg med alt regnet. Med snø nå så tror jeg at jeg hadde tatt livet av meg.

Nå må sommeren komme før jeg blir gal.

Enig -vi gikk en kjapp tur nettopp - holdt på å fryse spent ihjel!

Skrevet

hey. ikke synes synd på oss ;) jeg synes det er greit. for når vi først flytter, slik jeg nå har gjort, setter vi veldig pris på godt vær. men samtidig....uværet...det bringer veldig mye vakkert. har du sett ekte trønder-uvær himmel? det er ekstremt vakkert. har ikke sett noe lignende i værkjedelige oslo altså. men nei. savner ikke snø i mai. ikke i juni heller (ja, je ghar bodd i trondheim mens det har snødd i juni. hagla og. man blir vant til det.)

Gjest girasol
Skrevet

Ja i dag var ikke motivasjonen for å komme seg ut av senga helt den store kan man si... :-( Mesteparten har imidlertid forsvunnet nå! Og jeg er optimist... Det MÅ og SKAL gå mot sommer!!!

Skrevet

hey. ikke synes synd på oss ;) jeg synes det er greit. for når vi først flytter, slik jeg nå har gjort, setter vi veldig pris på godt vær. men samtidig....uværet...det bringer veldig mye vakkert. har du sett ekte trønder-uvær himmel? det er ekstremt vakkert. har ikke sett noe lignende i værkjedelige oslo altså. men nei. savner ikke snø i mai. ikke i juni heller (ja, je ghar bodd i trondheim mens det har snødd i juni. hagla og. man blir vant til det.)

Klart jeg har sett det - jeg er jo trønder sjøl! .)

Skrevet

Ser det positive i det;- det legger en stooor demper på alergien :-D

-snøværet går i allefall over...!

Gjest printa
Skrevet

Men, Tynset er ikke akkurat Trøndelag da.

Skrevet

Men, Tynset er ikke akkurat Trøndelag da.

Men Berkåk er :)

Gjest printa
Skrevet

Men Berkåk er :)

I hvilket fylke ligger egentlig Hjerkin/Dovre? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...