Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kunne lurt meg!

Mannemann, nammenamm :o)

Hva syns dere, dol-damer? Deler dere smaken min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gleden av å sitte på setet ved siden av han (altså ikke i samme dobbeltsete, men på setet "over midtgangen") på flytoget her en fredag - og ble litt overraska. Trodde han var høyere og bredere, på en måte. men han var mye mindre i virkeligheten enn han virker på TV (eller i radio og, for denn saks skyld ;-)

Fikk forøvrig bekreftet denne "regelen" i to av tre tilfeller under mitt opphold i Oslo: Alt er mindre enn det ser ut som på TV. Det gjalt herr Holm, Ravi (som jeg visste var liten, men ikke BITTEliten) - men merkelig nok IKKE frisyren til Eli Hagen....

Men når det er sagt: jeg er en "sucker" for menn med humor, gjerne med mye mørk ironi - så Espen Beranek Holm er absolutt OK.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ikke sånn umiddelbart, nei.

Men jeg kunne gjerne tatt noen øl med ham, og ettersom jeg elsker menn med hjerne og humor på rett plass..ja, så er vel muligheten til stede for at jeg kunne latt meg overtale. ;o)

Gjest fruen som doler
Skrevet

Hvem er det? Har du link?

Skrevet

Ja, har alltid likt han :)

Jeg har liksom aldri vært "klar over" han, før jeg begynte å se på Løvebakken. Genialt program forresten! :o)

Husker låta hans fra 80-tallet, men den låta var vel det eneste jeg forbandt med han. Men han er jammen kjekk, ja! :o)

Gjest Tar jeg feil?
Skrevet

Er ikke han en gammel mann nå? Var det han som sang "Å dra te hælvete", den singelen som ble forbudt?

Skrevet

Jeg har liksom aldri vært "klar over" han, før jeg begynte å se på Løvebakken. Genialt program forresten! :o)

Husker låta hans fra 80-tallet, men den låta var vel det eneste jeg forbandt med han. Men han er jammen kjekk, ja! :o)

...pssst: Vil bare tipse som "Hallo i Uken" der han er fast bidragsyter. Genialt program!...

Gjest Feil?
Skrevet

Er ikke han en gammel mann nå? Var det han som sang "Å dra te hælvete", den singelen som ble forbudt?

Hm hm hm, det var kansje Beranek det. Hvor er angreknappen?

Hva var han her kjent for før da?

Skrevet

Han er "bare" 46 år da. :o)

Skrevet

Gammel og gammel, fru blom. En mann i sin beste alder, vil jeg si (en plass tidlig i førtiårene, tipper jeg)

Skrevet

...pssst: Vil bare tipse som "Hallo i Uken" der han er fast bidragsyter. Genialt program!...

Jo, men det er på radioen, da ser jeg han jo ikke! :o)

Skrevet

Beranek = Espen Beranek Holm - altså sammen mann

Skrevet

Joda, det er han som hadde låta "Dra til helvete".

Skrevet

Jo, men det er på radioen, da ser jeg han jo ikke! :o)

Han er absolutt verdt å høre på, også..(for min del synes jeg det er hans humor og vidd som er sjarmen hans, så for meg er han like attraktiv på radioen ;-)

Skrevet

Han er absolutt verdt å høre på, også..(for min del synes jeg det er hans humor og vidd som er sjarmen hans, så for meg er han like attraktiv på radioen ;-)

Ja, får vel sjekke det ut. Kanal?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...