Luska Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Han kunne lurt meg! Mannemann, nammenamm ) Hva syns dere, dol-damer? Deler dere smaken min? 0 Siter
KaVa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg hadde gleden av å sitte på setet ved siden av han (altså ikke i samme dobbeltsete, men på setet "over midtgangen") på flytoget her en fredag - og ble litt overraska. Trodde han var høyere og bredere, på en måte. men han var mye mindre i virkeligheten enn han virker på TV (eller i radio og, for denn saks skyld ;-) Fikk forøvrig bekreftet denne "regelen" i to av tre tilfeller under mitt opphold i Oslo: Alt er mindre enn det ser ut som på TV. Det gjalt herr Holm, Ravi (som jeg visste var liten, men ikke BITTEliten) - men merkelig nok IKKE frisyren til Eli Hagen.... Men når det er sagt: jeg er en "sucker" for menn med humor, gjerne med mye mørk ironi - så Espen Beranek Holm er absolutt OK. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Ikke sånn umiddelbart, nei. Men jeg kunne gjerne tatt noen øl med ham, og ettersom jeg elsker menn med hjerne og humor på rett plass..ja, så er vel muligheten til stede for at jeg kunne latt meg overtale. ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvem er det? Har du link? http://www.lydbokforlaget.no/innlesere/ebh.html 0 Siter
Gjest fruen som doler Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 http://www.lydbokforlaget.no/innlesere/ebh.html Han er nok sjarmerende! 0 Siter
Luska Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Ja, har alltid likt han Jeg har liksom aldri vært "klar over" han, før jeg begynte å se på Løvebakken. Genialt program forresten! ) Husker låta hans fra 80-tallet, men den låta var vel det eneste jeg forbandt med han. Men han er jammen kjekk, ja! ) 0 Siter
Gjest Tar jeg feil? Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Er ikke han en gammel mann nå? Var det han som sang "Å dra te hælvete", den singelen som ble forbudt? 0 Siter
KaVa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har liksom aldri vært "klar over" han, før jeg begynte å se på Løvebakken. Genialt program forresten! ) Husker låta hans fra 80-tallet, men den låta var vel det eneste jeg forbandt med han. Men han er jammen kjekk, ja! ) ...pssst: Vil bare tipse som "Hallo i Uken" der han er fast bidragsyter. Genialt program!... 0 Siter
Gjest Feil? Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Er ikke han en gammel mann nå? Var det han som sang "Å dra te hælvete", den singelen som ble forbudt? Hm hm hm, det var kansje Beranek det. Hvor er angreknappen? Hva var han her kjent for før da? 0 Siter
Luska Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Er ikke han en gammel mann nå? Var det han som sang "Å dra te hælvete", den singelen som ble forbudt? Han er "bare" 46 år da. ) 0 Siter
KaVa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Er ikke han en gammel mann nå? Var det han som sang "Å dra te hælvete", den singelen som ble forbudt? Gammel og gammel, fru blom. En mann i sin beste alder, vil jeg si (en plass tidlig i førtiårene, tipper jeg) 0 Siter
Luska Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 ...pssst: Vil bare tipse som "Hallo i Uken" der han er fast bidragsyter. Genialt program!... Jo, men det er på radioen, da ser jeg han jo ikke! ) 0 Siter
KaVa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hm hm hm, det var kansje Beranek det. Hvor er angreknappen? Hva var han her kjent for før da? Beranek = Espen Beranek Holm - altså sammen mann 0 Siter
Luska Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Hm hm hm, det var kansje Beranek det. Hvor er angreknappen? Hva var han her kjent for før da? Joda, det er han som hadde låta "Dra til helvete". 0 Siter
KaVa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jo, men det er på radioen, da ser jeg han jo ikke! ) Han er absolutt verdt å høre på, også..(for min del synes jeg det er hans humor og vidd som er sjarmen hans, så for meg er han like attraktiv på radioen ;-) 0 Siter
Luska Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Han er absolutt verdt å høre på, også..(for min del synes jeg det er hans humor og vidd som er sjarmen hans, så for meg er han like attraktiv på radioen ;-) Ja, får vel sjekke det ut. Kanal? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.