Gjest er damene her lettlurte? Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 "Damer rundlurt av rundbrenner (P4) En 29 år gammel mann sitter tiltalt i Valdres tingrett for å ha svindlet fire kvinner for 400.000 kroner. Gjennom Internett kom han i kontakt med kvinnene, før han innledet et kjærlighetsforhold til dem, uten at de visste om hverandre. Han skal ha lurt dem for både kjærlighet og penger, noe han angrer på ifølge Dagbladet. Også kvinnene tar selvkritikk for å ikke å ha avslørt mannen tidligere." Vil være anonym idag, kjenner denne "mannen", jeg har ikke noe å unnskylde denne mannen med, for det han er gjort er ikke pent! Men er ikke disse jentene litt naive? Kan nevne at de fleste lånte han tusenvis av kroner bare etter få dager bekjentskap. Synspunkter? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Man er ikke bare naiv når man går på sånt, man er rett og slett dum. 0 Siter
Gjest er damene her lettlurte? Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Man er ikke bare naiv når man går på sånt, man er rett og slett dum. hehe, godt sagt;-) 0 Siter
Gjest kronblom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det er jo dette damer er til. Gud skapte kvinnen med litt mindre hjerne for at hun skal bli medgjørlig for mannen. At noen av dem tenker klarere i ettertid, er jo litt synd da. 0 Siter
Gjest poerca Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Man er ikke bare naiv når man går på sånt, man er rett og slett dum. Slik går da musa er fuktig. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det er jo dette damer er til. Gud skapte kvinnen med litt mindre hjerne for at hun skal bli medgjørlig for mannen. At noen av dem tenker klarere i ettertid, er jo litt synd da. Er du her i dag også? Under nytt nick? Jeg syns du kunne gå et annet sted og fortsette med å pelle deg i nesa.Men de liker deg vel ikke der heller. 0 Siter
Gjest kronblom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Er du her i dag også? Under nytt nick? Jeg syns du kunne gå et annet sted og fortsette med å pelle deg i nesa.Men de liker deg vel ikke der heller. Hva? liker du meg ikke? 0 Siter
KaVa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det finnes dessverre noen godtroende vesener (av begge kjønn forøvrig) der ute - som villig lar seg lure - stadig vekk. Sånn er det, og har alltid vært. 0 Siter
Gjest er damene her lettlurte? Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det finnes dessverre noen godtroende vesener (av begge kjønn forøvrig) der ute - som villig lar seg lure - stadig vekk. Sånn er det, og har alltid vært. Godtroende er nesten for svakt uttrykk ;-) Jeg syns de må være stokk dumme, låner bare ikke penger til en fyr du omtrent ikke kjenner, og ihvertfall ikke mange tusen! Fyren er ikke sprek en gang ;-) Laaangt ifra! 0 Siter
Gjest kronblom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Slik går da musa er fuktig. Ordentlig hålkeføre mener du:) 0 Siter
Gjest er damene her lettlurte? Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det er jo dette damer er til. Gud skapte kvinnen med litt mindre hjerne for at hun skal bli medgjørlig for mannen. At noen av dem tenker klarere i ettertid, er jo litt synd da. ha ha ha ;-) finnes nok av dumme mannfolk også! 0 Siter
Gjest er damene her lettlurte? Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Slik går da musa er fuktig. - og han må være drit-kåt! med fire damer på En gang, men på hver sin kant av landet. (han var mye ute og reiste i jobbsammenheng skjønner du) 0 Siter
KaVa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Godtroende er nesten for svakt uttrykk ;-) Jeg syns de må være stokk dumme, låner bare ikke penger til en fyr du omtrent ikke kjenner, og ihvertfall ikke mange tusen! Fyren er ikke sprek en gang ;-) Laaangt ifra! Godtroende, naive, lettlurte - you name it. Flinke "con artists" kan snakke rundt de fleste, og dersom man er godtroende (naiv/lettlurt/dum) trenger de kortere tid. 0 Siter
Gjest kronblom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 ha ha ha ;-) finnes nok av dumme mannfolk også! Det gjør det kanskje. Men oftest er jegerinstinktet i orden, da er de smarte nok til å legge damer på ryggen;) 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det gjør det kanskje. Men oftest er jegerinstinktet i orden, da er de smarte nok til å legge damer på ryggen;) de var alenemødre alle sammen, så de var nok sultne på et mannfolk ja....etter alle bleieskifta.. 0 Siter
Speak Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Man låner ikke bort tusenvis av kroner til noen, og i hvertfall ikke til noen man har kjent i bare noen dager!!! Så det synes jeg faktisk er selvforskyldt. 0 Siter
Gjest er damene her lettlurte? Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Man låner ikke bort tusenvis av kroner til noen, og i hvertfall ikke til noen man har kjent i bare noen dager!!! Så det synes jeg faktisk er selvforskyldt. enig! lurer på hva slags straff han får, retten pågår i disse dager. 0 Siter
Gjest kronblom Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det finnes dessverre noen godtroende vesener (av begge kjønn forøvrig) der ute - som villig lar seg lure - stadig vekk. Sånn er det, og har alltid vært. Nei sier du det du:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.