Gå til innhold

Damer rundlurt av rundbrenner

Anbefalte innlegg

Gjest er damene her lettlurte?
Skrevet

"Damer rundlurt av rundbrenner

(P4) En 29 år gammel mann sitter tiltalt i Valdres tingrett for å ha svindlet fire kvinner for 400.000 kroner.

Gjennom Internett kom han i kontakt med kvinnene, før han innledet et kjærlighetsforhold til dem, uten at de visste om hverandre.

Han skal ha lurt dem for både kjærlighet og penger, noe han angrer på ifølge Dagbladet.

Også kvinnene tar selvkritikk for å ikke å ha avslørt mannen tidligere."

Vil være anonym idag, kjenner denne "mannen", jeg har ikke noe å unnskylde denne mannen med, for det han er gjort er ikke pent!

Men er ikke disse jentene litt naive?

Kan nevne at de fleste lånte han tusenvis av kroner bare etter få dager bekjentskap.

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er ikke bare naiv når man går på sånt, man er rett og slett dum.

Skrevet

hehe, godt sagt;-)

Gjest kronblom
Skrevet

Det er jo dette damer er til. Gud skapte kvinnen med litt mindre hjerne for at hun skal bli medgjørlig for mannen.

At noen av dem tenker klarere i ettertid, er jo litt synd da.

Gjest poerca
Skrevet

Slik går da musa er fuktig.

Gjest LucySky
Skrevet

Det er jo dette damer er til. Gud skapte kvinnen med litt mindre hjerne for at hun skal bli medgjørlig for mannen.

Er du her i dag også? Under nytt nick? Jeg syns du kunne gå et annet sted og fortsette med å pelle deg i nesa.Men de liker deg vel ikke der heller.

Gjest kronblom
Skrevet

Er du her i dag også? Under nytt nick? Jeg syns du kunne gå et annet sted og fortsette med å pelle deg i nesa.Men de liker deg vel ikke der heller.

Hva? liker du meg ikke?

Skrevet

Det finnes dessverre noen godtroende vesener (av begge kjønn forøvrig) der ute - som villig lar seg lure - stadig vekk. Sånn er det, og har alltid vært.

Skrevet

Det finnes dessverre noen godtroende vesener (av begge kjønn forøvrig) der ute - som villig lar seg lure - stadig vekk. Sånn er det, og har alltid vært.

Godtroende er nesten for svakt uttrykk ;-)

Jeg syns de må være stokk dumme, låner bare ikke penger til en fyr du omtrent ikke kjenner, og ihvertfall ikke mange tusen!

Fyren er ikke sprek en gang ;-) Laaangt ifra!

Gjest kronblom
Skrevet

Ordentlig hålkeføre mener du:)

Skrevet

ha ha ha ;-)

finnes nok av dumme mannfolk også!

Skrevet

- og han må være drit-kåt!

med fire damer på En gang, men på hver sin kant av landet. (han var mye ute og reiste i jobbsammenheng skjønner du)

Skrevet

Godtroende er nesten for svakt uttrykk ;-)

Jeg syns de må være stokk dumme, låner bare ikke penger til en fyr du omtrent ikke kjenner, og ihvertfall ikke mange tusen!

Fyren er ikke sprek en gang ;-) Laaangt ifra!

Godtroende, naive, lettlurte - you name it.

Flinke "con artists" kan snakke rundt de fleste, og dersom man er godtroende (naiv/lettlurt/dum) trenger de kortere tid.

Gjest kronblom
Skrevet

ha ha ha ;-)

finnes nok av dumme mannfolk også!

Det gjør det kanskje. Men oftest er jegerinstinktet i orden, da er de smarte nok til å legge damer på ryggen;)

Gjest glaice
Skrevet

Det gjør det kanskje. Men oftest er jegerinstinktet i orden, da er de smarte nok til å legge damer på ryggen;)

;) de var alenemødre alle sammen, så de var nok sultne på et mannfolk ja....etter alle bleieskifta..

Skrevet

Man låner ikke bort tusenvis av kroner til noen, og i hvertfall ikke til noen man har kjent i bare noen dager!!!

Så det synes jeg faktisk er selvforskyldt.

Skrevet

Man låner ikke bort tusenvis av kroner til noen, og i hvertfall ikke til noen man har kjent i bare noen dager!!!

Så det synes jeg faktisk er selvforskyldt.

enig!

lurer på hva slags straff han får, retten pågår i disse dager.

Gjest kronblom
Skrevet

Nei sier du det du:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...