Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 I morges våknet jeg uopplagt. Er det noen som har forsket på om det finnes noen fellesopplevelse av slikt? Altså at noen felles dager er folk mer opplagte enn andre? Folk går felles til stranden når solen skinner. Folk kjøper appelsiner felles til påske. Folk er mer opplagte om sommeren enn om vinteren. Finnes det noen felles opplevelse av de enkelte dager? Det er ikke sikkert dere skjønner hva jeg spør om.... 0 Siter
Gjest blid i dag Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Lyse dager og sol gir godt humør, mens vinteren kan gjøre folk nedstemte..... Men enkeltdager tror jeg ikke alle har samme form. :-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tja, mandager er jo litt tøffe for mange, så da blir det jo en felles dårlig dag :-) Jeg har nesten bare gode dager jeg, for jeg liker best å være blid og ta ting som de kommer. Så jeg er ikke med på noen felles dårlig dag iallfall :-) 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tja, mandager er jo litt tøffe for mange, så da blir det jo en felles dårlig dag :-) Jeg har nesten bare gode dager jeg, for jeg liker best å være blid og ta ting som de kommer. Så jeg er ikke med på noen felles dårlig dag iallfall :-) hehe Mandager har jo da også en lett dirkte forklaring... som er individbasert.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Er det noen som er i god form når regnet plasker ute da? Men akkurat i dag skinner sola ) 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Er det noen som er i god form når regnet plasker ute da? Men akkurat i dag skinner sola ) Jeg synes regn er ganske koselig - når man sitter inne med en Snickers og et pledd. 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Er det noen som er i god form når regnet plasker ute da? Men akkurat i dag skinner sola ) Hvis man klare å komme seg ut, så blir man iallefall i bedre form av å løpe ute i regnet Når alle andre holder seg inne 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvis man klare å komme seg ut, så blir man iallefall i bedre form av å løpe ute i regnet Når alle andre holder seg inne Jeg skjønner poenget ditt ja ) 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg skjønner poenget ditt ja ) Fint 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Uopplagthet er nært knyttet opp til fridag dagen før... Det er det jeg kan komme på som kan være en fellesnevner ;-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Uopplagthet er nært knyttet opp til fridag dagen før... Det er det jeg kan komme på som kan være en fellesnevner ;-) Og til at det SNØR 23,mai!!!... 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Uopplagthet er nært knyttet opp til fridag dagen før... Det er det jeg kan komme på som kan være en fellesnevner ;-) Takk. Men det er når man ikke kan påvise en så tydelig fellesnevner jeg er ute etter. På de vanlige dagene. Når det ikke egentlig er noen åpenbar ytre faktor.... ....er det da noen dager hvor uopplagtheten er felles på en måte? Og hvis ja, hvorfor? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Takk. Men det er når man ikke kan påvise en så tydelig fellesnevner jeg er ute etter. På de vanlige dagene. Når det ikke egentlig er noen åpenbar ytre faktor.... ....er det da noen dager hvor uopplagtheten er felles på en måte? Og hvis ja, hvorfor? Hm... du spør litt kryptisk liksom... jeg er ikke så opplagt etter kl.22.30 heller jeg ;-) (at jeg greier å bruke hodet til å finne ut hva du egentlig spør etter altså...) :-) 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hm... du spør litt kryptisk liksom... jeg er ikke så opplagt etter kl.22.30 heller jeg ;-) (at jeg greier å bruke hodet til å finne ut hva du egentlig spør etter altså...) :-) Da får vi ta det opp en annen dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.