Gjest valgets kvaler i dag Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Vi skal legge nytt gulv på kjøkkenet. Vi kan ikke legge ordinære fliser, som vi helst ville hatt. Da er valget laminat fliser eller gulvbelegg med flisemønster, -som tåler mest vann. Er belegg harry??? 0 Siter
Gjest valgets kvaler i dag Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Ja!!! laminatfliser også? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 laminatfliser også? Det er bedre. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg synes ikke det er harry. Kommer så klart an på stilen, har sett belegg som er råstilige, og noen jeg helst ikke vil se i mitt hjem ;-) 0 Siter
Gjest kaupthing Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvorfor kan dere ikke legge riktige fliser? *nysgjerrig* 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det er bedre. Herregud. Nå får jeg lyst til å ta en SØR. Verden sulter, terror truer, barn dør, ekstremværet er blitt helårlig - og så kan man ikke ha "harry fliser". Er det fordi deres generasjon "fortjener det"? Lurer jammen på hvorfor. 0 Siter
Gjest valgets kvaler i dag Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvorfor kan dere ikke legge riktige fliser? *nysgjerrig* Da må vi støpe og det er det ikke plass til, mht dørterskler. Dessuten har vi ikke strømkapasistet til varme under flisene, og jeg vil ikke ha kalde fliser..... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Herregud. Nå får jeg lyst til å ta en SØR. Verden sulter, terror truer, barn dør, ekstremværet er blitt helårlig - og så kan man ikke ha "harry fliser". Er det fordi deres generasjon "fortjener det"? Lurer jammen på hvorfor. Man kan jo ha det hvis man vil da:) Må ikke høre på meg, vet du. Hun spurte bare om meningen vår og jeg svarte. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har belegg på kjøkkengulvet som ser ut som stein. Er kjempefornøyd! 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Syns det er helt greit med belegg, har vært i flere hus som har det, tom. nye hus. Men jeg syns laminatfliser er finere! Ser mer ekte ut! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Man kan jo ha det hvis man vil da:) Må ikke høre på meg, vet du. Hun spurte bare om meningen vår og jeg svarte. Hvis det er en trøst, så kan jeg fortelle at jeg heller ikke liker gulvbelegg. Laminat er mye bedre. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvis det er en trøst, så kan jeg fortelle at jeg heller ikke liker gulvbelegg. Laminat er mye bedre. Ja det var en stor trøst. Det er viktig å få støtte i slike store og viktige saker:o) Tusen takk:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Ja det var en stor trøst. Det er viktig å få støtte i slike store og viktige saker:o) Tusen takk:) Bare hyggelig! Du må bare si i fra neste gang du trenger støtte til å løse et verdensproblem ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tja... harry er det kanskje ikke, men jeg syns ikke golvbelegg er så pent. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Gulvbelegg er ikke Harry, det finnes mange finfine golvbelegg faktisk. Men ligg unna "plastparkett", den er iskald, hard og bråkete å gå på. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det finnes masse flotte golvbellegg i fine farger/mønstre, og mange er i veldig god kvalitet. "Laminat" kan også være mye forskjellig, fra billig tynnt plast til dyre kvalitetsvarer. Jeg la nylig laminatfliser (ser ut som skiferfliser) som hadde en sånn "midt-på-treet" prisklasse. Det ble veldig fint. 0 Siter
Gjest valgets kvaler i dag Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Gulvbelegg er ikke Harry, det finnes mange finfine golvbelegg faktisk. Men ligg unna "plastparkett", den er iskald, hard og bråkete å gå på. Hva er fint da? Av belegg. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hva med å legge korkfliser eller "korkparkett"? Laminatgulv er veldig hardt og kaldt og det smeller når man går på det. Vi har det kun i ett rom (soverom) og heldigvis er det i den nederste etasjen!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.