Sofline Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Foreldrene mine har det i gangen, det ser ganske pent ut. 0 Siter
Gjest amparro... Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg ville ikke valgt det. Da hadde jeg heller spart litt lenger og fått meg skikkelig flis. Spar litt lenger og legg skifer. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 På mitt kjøkken kommer det ikke inn noe annet enn gulvbelegg, harry eller ikke harry! Fliser blir veldig hardt å gå og stå på om man bruker kjøkkenet mye (det gjør jeg/vi). Dessuten krever det vedlikehold, vedlikehold er noe dritt... Laminat og andre ting med sprekker/ikke vannbestandig overflate er helt uaktuelt også, rett og slett fordi det blir så forferdelig stygt etter en stund pga. vannsøl. Vannsøl får man om man bruker kjøkkenet, vi bruker vårt mye. Det eneste som tåler skikkelig kjøkkenbruk, er belegg. Og det finnes veldig mye fint i belegg, altså, og dessuten koster det heller ikke skjorta. Svar på spørsmålet ditt er altså nei. Det er mye mer harry å ha ødelagt gulv. 0 Siter
Gjest valgets kvaler i dag Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 På mitt kjøkken kommer det ikke inn noe annet enn gulvbelegg, harry eller ikke harry! Fliser blir veldig hardt å gå og stå på om man bruker kjøkkenet mye (det gjør jeg/vi). Dessuten krever det vedlikehold, vedlikehold er noe dritt... Laminat og andre ting med sprekker/ikke vannbestandig overflate er helt uaktuelt også, rett og slett fordi det blir så forferdelig stygt etter en stund pga. vannsøl. Vannsøl får man om man bruker kjøkkenet, vi bruker vårt mye. Det eneste som tåler skikkelig kjøkkenbruk, er belegg. Og det finnes veldig mye fint i belegg, altså, og dessuten koster det heller ikke skjorta. Svar på spørsmålet ditt er altså nei. Det er mye mer harry å ha ødelagt gulv. Takk for svar. Argumentene dine kjøper jeg.....særlig med to småttinger som søler mye. Men hva er fint gulvbelegg da. Er lissomfliser fint?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hva er fint da? Av belegg. Smaken er jo som baken, så du må nok ut i butikkene å kikke. Det jeg synes er rålekker kan jo være grusomt i dine øyne. ) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Takk for svar. Argumentene dine kjøper jeg.....særlig med to småttinger som søler mye. Men hva er fint gulvbelegg da. Er lissomfliser fint?? Jepp, det med ungene glemte jeg forsåvidt i farten, men det er et veldig godt argument for belegg. Og en ting til ang. fliser: Alt man slipper ned av glass/stengods/keramikk går i 1000 knas. Kjempestilig med småtasser i hus... Om slik belegg som ser ut som fliser er fint vet jeg ikke, har ikke sett det noen gang. Da vi valgte nytt belegg på kjøkkenet, tok vi smusstesten på prøvene. Og nå har vi et gulvbelegg som ser veldig bra ut og der skit og lort ikke synes tvert. DET er viktig for den som ikke synes vasking er morsomt. Jeg ville tenkt praktisk først, så eleganse/stil/kall-det-hva-du-vil. Men det er nå meg, da. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Takk for svar. Argumentene dine kjøper jeg.....særlig med to småttinger som søler mye. Men hva er fint gulvbelegg da. Er lissomfliser fint?? Smaken er som baken, men jeg synes det er bedre med belegg som ikke gir seg ut for å være noe annet enn belegg! :-) Belegg som er lissom-fliser eller lissom-parkett liker ikke jeg. Det finnes mange belegg som ikke er slike kopier. her er noen helt tilfeldige linker som jeg fant, kanskje du kan finne inspirasjon der? http://ifi.no/contents.jsp?content=/doc/Nyheter/2005/2005_02/tarkettnyhet.htm&isfactspage=0 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Smaken er som baken, men jeg synes det er bedre med belegg som ikke gir seg ut for å være noe annet enn belegg! :-) Belegg som er lissom-fliser eller lissom-parkett liker ikke jeg. Det finnes mange belegg som ikke er slike kopier. her er noen helt tilfeldige linker som jeg fant, kanskje du kan finne inspirasjon der? http://ifi.no/contents.jsp?content=/doc/Nyheter/2005/2005_02/tarkettnyhet.htm&isfactspage=0 http://www.tarkett-floors.com/floors/site/no-no/topic/vinyl/offer.asp 0 Siter
Gjest parkett Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 På mitt kjøkken kommer det ikke inn noe annet enn gulvbelegg, harry eller ikke harry! Fliser blir veldig hardt å gå og stå på om man bruker kjøkkenet mye (det gjør jeg/vi). Dessuten krever det vedlikehold, vedlikehold er noe dritt... Laminat og andre ting med sprekker/ikke vannbestandig overflate er helt uaktuelt også, rett og slett fordi det blir så forferdelig stygt etter en stund pga. vannsøl. Vannsøl får man om man bruker kjøkkenet, vi bruker vårt mye. Det eneste som tåler skikkelig kjøkkenbruk, er belegg. Og det finnes veldig mye fint i belegg, altså, og dessuten koster det heller ikke skjorta. Svar på spørsmålet ditt er altså nei. Det er mye mer harry å ha ødelagt gulv. Vi har parkett på kjøkkenet vi, den er like fin den selv etter noen år. Vi bruker også kjøkkenet mye, men vi tømmer ikke alt mulig på gulvet da... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Vi har parkett på kjøkkenet vi, den er like fin den selv etter noen år. Vi bruker også kjøkkenet mye, men vi tømmer ikke alt mulig på gulvet da... Nå gjorde du deg forhåpentligvis litt dummere enn du er, da... 0 Siter
Gjest parkett Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Nå gjorde du deg forhåpentligvis litt dummere enn du er, da... Fordi? 0 Siter
akicha Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg ville ikke hatt gulvbelegg hos meg..., liker det ikke. Men tror nok at det er mange belegg som kan være ganske fine nå, så du finner sikkert noe du liker! Noen jeg kjenner har sjakkmønstret belegg, og det var faktisk ganske kult (men ikke min stil, så jeg ville ikke hatt det..)! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Bare hyggelig! Du må bare si i fra neste gang du trenger støtte til å løse et verdensproblem ;-) Det skal jeg gjøre. Jeg vet jeg kan regne med deg:) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Fordi? Vel, da er du vel bare så dum, da. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det skal jeg gjøre. Jeg vet jeg kan regne med deg:) Vi gamle klassevenninner står sammen ;-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Vet ikke om det er harry, men laminat/gulvbelegg som skal fake fliser o.l er hvertfall ufattelig stygt. 0 Siter
Reg@l Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jepp, det med ungene glemte jeg forsåvidt i farten, men det er et veldig godt argument for belegg. Og en ting til ang. fliser: Alt man slipper ned av glass/stengods/keramikk går i 1000 knas. Kjempestilig med småtasser i hus... Om slik belegg som ser ut som fliser er fint vet jeg ikke, har ikke sett det noen gang. Da vi valgte nytt belegg på kjøkkenet, tok vi smusstesten på prøvene. Og nå har vi et gulvbelegg som ser veldig bra ut og der skit og lort ikke synes tvert. DET er viktig for den som ikke synes vasking er morsomt. Jeg ville tenkt praktisk først, så eleganse/stil/kall-det-hva-du-vil. Men det er nå meg, da. Har parkett på kjøkkenet vi, og barn i huset. Aldri sett på det som noe problem, og parketten er like fin den. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Vi gamle klassevenninner står sammen ;-) Javisst gjør vi det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.