Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 hey folkens! Så kuult at vi kan skrive her da på Åpent forum!!! Uten tanke på andre grenser enn norsk lov selvsagt!!! Jeg kommer fra Psykiatri-forum!! Og opplever at dette Åpne forumet er det åpne havet jeg ikke visste at fantes!!! Oi så bra!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Dette er nok en bedre verden tror jeg enn å sitte på psykiatri og kanskje dyrke sine problemer. 0 Siter
collins Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det er ÅF som er det egentlige psykiatri-forumet på DOL.;o) 0 Siter
Gjest IRL Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Du vet at det finnes en virkelig verden utenfor PC'en eller? 0 Siter
Gjest en fin signatur Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Her kan vi skrive om mye forskjellig, så det er bra! 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Dette er nok en bedre verden tror jeg enn å sitte på psykiatri og kanskje dyrke sine problemer. hehe jeg dyrker da ikke mine problemer .) det er slik at når man har holdt på å miste livet av medikamenter og blitt tvangsinnlagt et par ganger.... så har man behov for å forstå hvorfor det skjedde. Derfor har jeg hengt der inne en stund. Men kanskje er kommet hit ut på Åpent for å være en link mellom Psykiatrien og resten av verden For det er jo klart at psykiatriverdenen er en annen verden enn den normale verden. Det er og forblir fortsatt et veldig lukket system, av ulike årsaker, både organisatorisk og faglige.... Ja, en form for et Kina eller et Cuba.... som jo gir innpass for andre..... men ja... vi får ta dette etterhvert som interessen melder seg for temaet 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det er ÅF som er det egentlige psykiatri-forumet på DOL.;o) haha godt sagt er det her alle som har blitt kastet ut av Psykiatri-forum havner hehe Oi - dette var en befrielse!! At man kan si hva man vil om psykiatri... uten å føle at man tråkker noen på tærne. Oi så bra!! Det betyr ikke at jeg skal slarve.... overhodet ikke 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Du vet at det finnes en virkelig verden utenfor PC'en eller? Gjør det? Hvor da? Fortell, fortell!! Dette blir spennende å høre om! Jeg går ut til et sted hvor de selger mat Når det er tomt her inne Og så går jeg på tur i skogen innimellom Og så ringer jo telefonen innimellom fra der ute Og så får jeg aviser og brever i postkassa og sånt Og så ringer av og til noen mennesker, og ber meg på besøk og sånn da så da kommer jeg meg jo ut fra nettet litt innimellom da Hehe... joda, jeg skriver litt ironisk her nå da men dog sannhetsgehalten er der jo også 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Her kan vi skrive om mye forskjellig, så det er bra! Så fint da! Er det noen andre begrensninger enn norsk lov her? 0 Siter
Gjest en fin signatur Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Så fint da! Er det noen andre begrensninger enn norsk lov her? Vi må bare ha vanlig folkeskikk. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Velkommen til "the real life" :-) Håper du kan svømme da, når du begir deg ut på det åpne hav ;-) 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Vi må bare ha vanlig folkeskikk. Hehe ja hva er vanlig folkeskikk da? 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Velkommen til "the real life" :-) Håper du kan svømme da, når du begir deg ut på det åpne hav ;-) Haha. Man lærer det mest i psykiatrien Dette blir piece of cake hehe Oi så deilig med dette store havet hvor man kan si hva man vil uten at det skal passe inn i et system!! Oi- her kan man jo si hva man mener uten å føle at man tråkker noen på tærne! For i det åpne hav har jo ingen gjort noen nevneverdige krenkelser mot meg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Du vet at det finnes en virkelig verden utenfor PC'en eller? Hvor hen da? 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvor hen da? Hehe. Venter spent på svar 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Gjør det? Hvor da? Fortell, fortell!! Dette blir spennende å høre om! Jeg går ut til et sted hvor de selger mat Når det er tomt her inne Og så går jeg på tur i skogen innimellom Og så ringer jo telefonen innimellom fra der ute Og så får jeg aviser og brever i postkassa og sånt Og så ringer av og til noen mennesker, og ber meg på besøk og sånn da så da kommer jeg meg jo ut fra nettet litt innimellom da Hehe... joda, jeg skriver litt ironisk her nå da men dog sannhetsgehalten er der jo også Når man takker nei til sosialt samvær med venner fordi man skal sitte på dol, da har det gått litt vel langt. Sånne personer finnes sikkert, det er utrolig lett å bli hekta av å være her, av en eller annen merkelig grunn. 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Når man takker nei til sosialt samvær med venner fordi man skal sitte på dol, da har det gått litt vel langt. Sånne personer finnes sikkert, det er utrolig lett å bli hekta av å være her, av en eller annen merkelig grunn. Jeg takker ikke nei til sosialt samvær kun for å sitte på DOL.... .. men det hender jo ofte at jeg er så sliten at jeg ikke orker å være sosial... 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hehe. Venter spent på svar Ser ikke ut til at IRL har tenkt å fortelle oss hemmeligheten sin heller ;o) 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Ser ikke ut til at IRL har tenkt å fortelle oss hemmeligheten sin heller ;o) Hvilken hemmelighet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvilken hemmelighet? Hemmeligheten om the Real Life vel ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.