Gå til innhold

Dyr strømregning!

Anbefalte innlegg

Gjest en fin signatur
Skrevet

Nesten 5000 var regningen på! Ser ut som om feriepengene går rett i regninger...:-(

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

Og hvor stor del av det var akonto?

Gjest en fin signatur
Skrevet

Og hvor stor del av det var akonto?

"Akonto"?

Gjest en fin signatur
Skrevet

Forskuddsbetaling.

Jeg har ikke fått noe forskudd eller betalt noe på forskudd...

Gjest midia
Skrevet

Her har også strømregningen merkbart blitt høyere.

Den er nærmest blitt doblet de to siste kvartalene.

Ikke noe gøy å måtte betale 5000 strøm :((

Skrevet

Min var på over 10.000 på tre måneder...............koselig...

mil1365380270
Skrevet

Jeg har ikke fått noe forskudd eller betalt noe på forskudd...

Akonto er et forskuddsbeløp. Hvis det ikke er en del av regningen din skjønner jeg godt du synes det er mye. Men hvor ofte du får regninger avgjør jo om den egentlig er høy.

Sjekk strømpriser, det er litt forskjell. Og bruker du mye strøm kan det være litt å spare :-)

http://www.konkurransetilsynet.no/internett/index.asp?startID=&topExpand=1000065&strUrl=/internett/kraftpriser/kraftpriser.php

Gjest en fin signatur
Skrevet

Akonto er et forskuddsbeløp. Hvis det ikke er en del av regningen din skjønner jeg godt du synes det er mye. Men hvor ofte du får regninger avgjør jo om den egentlig er høy.

Sjekk strømpriser, det er litt forskjell. Og bruker du mye strøm kan det være litt å spare :-)

http://www.konkurransetilsynet.no/internett/index.asp?startID=&topExpand=1000065&strUrl=/internett/kraftpriser/kraftpriser.php

Vi bruker Lyse.

mil1365380270
Skrevet

Vi bruker Lyse.

Legg in hvor du bor så ser du hvem som er billigst.

Skrevet

fikk regning på 1500,- for siste kvartal, helt grei sum.

bor i troms

Skrevet

Har du oppvarma innkjørsel eller!? 10.000,- dekker 1 1/2 år for meg.

Skrevet

Har du oppvarma innkjørsel eller!? 10.000,- dekker 1 1/2 år for meg.

Hehe, skulle nesten tro det. I tillegg fyrer jeg ganske mye med ved og ca. 400 liter med parafin i året.

Men huset er stort da.

Skrevet

Når jeg leser dette er jeg jaggu meg glad for at jeg foreløpig betaler leie _inkludert_ strøm...

:-D

Skrevet

Hmm betaler toppen 2000 kr for 2 mnd vi, selv på vintermnd.

Men vi har en liten leilighet da, 60 kvm.

Skrevet

Den hyggelige overraskelsen fikk jeg også. Må nok skjerpe avlesningene fremover, ja...

Skrevet

Den hyggelige overraskelsen fikk jeg også. Må nok skjerpe avlesningene fremover, ja...

Det er koselige med slike premier fra det lokale e-verket. Artig at de husker på oss:-)

Skrevet

Det er koselige med slike premier fra det lokale e-verket. Artig at de husker på oss:-)

Ingen fare med det, visst... :P

Skrevet

Neste regning blir nok mindre, om du leser av hva dere bruker ca annenhver måned.

Noen betaler kanskje ennå akonto, med avregning etter nyttår?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...