Gå til innhold

Tippetips for helgen?

Anbefalte innlegg

Gjest overleveren
Skrevet

Hei. Jeg har ikke levert inn en tippekupong på tolv år jeg!! Skal unnlate å si hvorfor....

Har noen tippetips for søndagen her? Og gjerne noen utfyllende kommentarer.

Kampene er:

1. Brann - FC Lyn Oslo

2. Lillestrøm - Sandefjord

3. Rosenborg - HamKam

4. Start - Stabæk

5. Viking - Odd

6. Vålerenga - Molde

7. Bodø/Glimt - Kongsvinger

8. Follo - Sogndal

9. Hødd - Sparta Sarpsborg

10. Hønefoss BK - Moss

11. Løv-Ham - Haugesund

12. Strømsgodset - Tromsdalen

Videoannonse
Annonse
Gjest tippetapp
Skrevet

1. Brann - FC Lyn Oslo 2-0 2. Lillestrøm - Sandefjord 1-1 3. Rosenborg - HamKam 0-0 4. Start - Stabæk 2-1 5. Viking - Odd 1-1 6. Vålerenga - Molde 0-2 7. Bodø/Glimt - Kongsvinger 0-0 8. Follo - Sogndal 1-1 9. Hødd - Sparta Sarpsborg 2-3 10. Hønefoss BK - Moss 2-1 11. Løv-Ham - Haugesund 0-3 12. Strømsgodset - Tromsdalen 2-2

Jeg har aldri tippet på fotball........

Gjest overleveren
Skrevet

1. Brann - FC Lyn Oslo 2-0 2. Lillestrøm - Sandefjord 1-1 3. Rosenborg - HamKam 0-0 4. Start - Stabæk 2-1 5. Viking - Odd 1-1 6. Vålerenga - Molde 0-2 7. Bodø/Glimt - Kongsvinger 0-0 8. Follo - Sogndal 1-1 9. Hødd - Sparta Sarpsborg 2-3 10. Hønefoss BK - Moss 2-1 11. Løv-Ham - Haugesund 0-3 12. Strømsgodset - Tromsdalen 2-2

Jeg har aldri tippet på fotball........

Hehe. Skal vi levere inn den rekka og se om vi vinner? :)

Hehe. Så er vi iallefall igang :)

Takk for tipset!!

Skrevet

Sånn passelig sikkert er at Lillestrøm vinner mot sandefjord, og hødd mot sparta.

Noe som derimot er helt sikkert er at godset vinner mot tromsdalen. Tromsdalen er nyopprykket mens godset satser på opprykk. Stallene er deretter også.

Gjest overleveren
Skrevet

Sånn passelig sikkert er at Lillestrøm vinner mot sandefjord, og hødd mot sparta.

Noe som derimot er helt sikkert er at godset vinner mot tromsdalen. Tromsdalen er nyopprykket mens godset satser på opprykk. Stallene er deretter også.

Takk for tips!

Hva med Viking - Odd ? Og hva med Hønefoss - Moss ?

Skrevet

Takk for tips!

Hva med Viking - Odd ? Og hva med Hønefoss - Moss ?

Aner ikke. Tror disse kampene kan tippe alle veier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...