Gjest jeg bare lurer jeg Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Hvor lang tid sånn ca tok det før dere fikk refundert pengene? 0 Siter
akicha Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg brukte kjempelang tid på å sende inn kravet, så for min del tok det flere mnd... Men når jeg først fikk sendt det inn så opplevde jeg veldig god service og pengene kom raskt uten at jeg husker akkurat hvor raskt. Jeg ble anbefalt å opprette ny konto, siden kortet faktisk kan bli misbrukt så lenge det er gyldig, SELV OM det er sperret. Taxi blant annet... Så hvis du vil slippe å stadig sende inn nye krav kan dette være klokt.. 0 Siter
Gjest jeg bare lurer jeg Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg brukte kjempelang tid på å sende inn kravet, så for min del tok det flere mnd... Men når jeg først fikk sendt det inn så opplevde jeg veldig god service og pengene kom raskt uten at jeg husker akkurat hvor raskt. Jeg ble anbefalt å opprette ny konto, siden kortet faktisk kan bli misbrukt så lenge det er gyldig, SELV OM det er sperret. Taxi blant annet... Så hvis du vil slippe å stadig sende inn nye krav kan dette være klokt.. Kortet ble beslaglagt og etterhvert (etter min befaling) makulert av politiet, så det er nok ikke noe problem:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.