Gå til innhold

Lyst på en svenskehandel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står også:

- Ikke noe juks i grensebutikkene

Bertil Tureson, daglig leder ved Eurocash, og leder i Svinesund Köpmannaforening, sier de ikke kjenner til at det jukses med kjøttet i grensebutikkene.

- Vi hadde vært veldig dumme om vi hadde holdt på sånn. Kundene merker fort om det er bra kjøtt eller ikke, så vi er nødt til å levere bra varer for å beholde kundene.

- Jeg tror jeg snakker for alle på grensen når jeg sier at dette ikke er et problem for oss. Vi selger så mye kjøtt at det ikke rekker å bli gammelt uansett. Vi stykker og pakker kjøttet samme dag som det forsvinner ut av butikkene, sier han.

Og det er virkelig bra kvalitet på det vi kjøper.

Skrevet

skal snart til sverige, men kjøtt skal det ikke kjøpes noe av. slutta med slikt for noen år siden, og jeg oppdager stadig nye fordeler ved å være veggis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...