Gå til innhold

First price produkter

Anbefalte innlegg

Gjest potetgullet er godt
Skrevet

Hvilke First price produkter synes du er helt ok?

Fortsetter under...

Gjest Harralld
Skrevet

Ikke så mange bra, maten smaker lite og andre produkter har dårlig kvalitet.

Enn DU da? Hva synes du er bra av det?

hare1365380455
Skrevet

Mannen min kjøper av og til potetgullet. Ellers har jeg kjøpt revet ost + andre ting.

Gjest Harralld
Skrevet

Unntatt potetgullet ;)

Skrevet

Ingen faktisk. Blir for blast for min del.

Annonse

Skrevet

Ja, potetgullet er godt, hvertfall det jeg har smakt - med salt. Og gulosten er helt fin! Er vel bare det jeg har prøvd, tror jeg

Gjest godt og blandet
Skrevet

Vårruller, oppvaskmiddel, tøymykner, skivet ost, revet ost, frossen kyllingfilet, kjøttdeig, saltstenger, cola ligh, truseinnlegg, bind.

Gjest Violsa
Skrevet

Vårruller, oppvaskmiddel, tøymykner, skivet ost, revet ost, frossen kyllingfilet, kjøttdeig, saltstenger, cola ligh, truseinnlegg, bind.

finnes det first price vaskepulver? det er seriøst dyrt.

Gjest potetgullet er godt
Skrevet

Håndsåpa (flytende) er helt grei og saltstengene.

.....og.....kommer ikke på mer.

Mye som er nevnt over har jeg ikke sett her, kanskje det kommer.

Gulosten var lite smak i.

hare1365380455
Skrevet

finnes det first price vaskepulver? det er seriøst dyrt.

Europris har stor pakke vaskepulver (biotex tror jeg) ganske billig. Stoor kartong.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Europris har stor pakke vaskepulver (biotex tror jeg) ganske billig. Stoor kartong.

Med det vaskepulveret har jeg hatt problemer med at vaskepulver legger seg som hvite flekker utover plaggene. Tross riktig dosering.

hare1365380455
Skrevet

Med det vaskepulveret har jeg hatt problemer med at vaskepulver legger seg som hvite flekker utover plaggene. Tross riktig dosering.

Å? Jeg har kjøpt men ikke brukt enda.... :(

Annonse

Gjest LOTUS78
Skrevet

Å? Jeg har kjøpt men ikke brukt enda.... :(

Det er flere ting som spiller inn her, jeg har en lei tendens til å kjøre veldig fulle maskiner med klær, litt en gang for alle. Vannkvaliteten og vaskemaskinen, har sitt å si, så det er ikke sikkert at du opplever samme problem som meg.

Skrevet

Jeg tror jeg er den eneste som liker appelsinjuicen fra First Price! Og den er jo så billig og greier.

Cookies med sjokoladebiter bruker jeg å kjøpe når jeg har dårlig råd...synes de er gode (men proppa fulle av sukker)

Bruker også de ansiktsrensserviettene av og til, og de er gode nok.

Bringebærsyltetøyet er også helt ok for meg som ikke liker syltetøy særlig godt men av og til på en eller annen vaffel :D

First Price-osten synes jeg er helt grusom (plastisk og syntetisk smak), det samme med disse frokostblandingene. Har ikke prøvd så mange andre produkter.

hare1365380455
Skrevet

Det er flere ting som spiller inn her, jeg har en lei tendens til å kjøre veldig fulle maskiner med klær, litt en gang for alle. Vannkvaliteten og vaskemaskinen, har sitt å si, så det er ikke sikkert at du opplever samme problem som meg.

Du må ikke ha for mye klær i maskinen! Da kan det være derfor..... :)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Du må ikke ha for mye klær i maskinen! Da kan det være derfor..... :)

Det vet jeg nå, men det er mange år siden jeg prøve bio tex, nå bruker jeg vaskepulver fra first price.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg prøver det jeg finner av first price produkter g er stort sett fornøyd. Det eneste jeg ikke har likt, det er vårrullene der i fra, de var helt forferdelige. Pleier ikke å kaste nylaget middag, men da måtte jeg gjøre det, æsj.

hare1365380455
Skrevet

Det vet jeg nå, men det er mange år siden jeg prøve bio tex, nå bruker jeg vaskepulver fra first price.

Det har jeg ikke prøvd.

hare1365380455
Skrevet

Er det first price som har en god pytt i panne med kylling også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...