Gå til innhold

First price produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for pizzaen og pytt i panne men ellers så synes jeg nesten alt er helt brukbart. Og siden jeg har ganske trang økonomi synes jeg det er veldig lønnsomt med både first price og euroshopperproduktene.

Jeg står forresten over tannkremen også men shampoen og balsamen er helt ok.

Fortsetter under...

Skrevet

Bomullspads og q-tips er helt ok. Ellers har jeg ingen erfaring med produktene.

Mary Poppins
Skrevet

tortilla lefsene

bomullspads

frosne baguetter

saltstenger

de små sjokoladene som likner på bounty, snickers og japp er drit gode

Også har jeg hørt de har kjempe god.. eh.. pizzasaus? nei det var ikke det.. eh. taco saus? Hmm nå husker jeg ikke i farten men det var noe i den duren :)

Skrevet

Er det first price som har en god pytt i panne med kylling også?

Det skal vi ha i morgen :)

Annonse

Skrevet

Ja, potetgullet er godt, hvertfall det jeg har smakt - med salt. Og gulosten er helt fin! Er vel bare det jeg har prøvd, tror jeg

JA! -potetgullet er førsteklasses!

Gjest girasol
Skrevet

Bleiene er like bra som andre bleier ;-) Og mye billigere! Men jeg har ikke prøvd dem sjøl da... ;-)

ikke fast nick
Skrevet

De fleste.

Bruker jevnlig deoen og dusj-sjampoen. Av mat og drikke går det i nudler, ost, smøreost, kaviar, smør, te, majones, kokt skinke, potetlomper, ketsjup... kommer ikke på mer nå. Men jeg bruker de fleste first price-produktene. Har dårlig økonomi, og i lokalbutikken her er disse produktene de billigste.

Skrevet

Appelsinjuice, gulost, sprøstekt løk, potetsalat, epler og bananer, tøymykner, chiffokluter. Cola til ungene.

Mannen min likte ikke ketchupen.

Det kan hende det er flere produkter som jeg kjøper også, men jeg kommer ikke på det.

Skrevet

har ikke prøvd så mange, men har vært fornøyd med: margarin, pastaposer (med tomatsaus og ostesaus), ost, ...hmm. kommer ikke på mer i farta. har ikke vært fornøyd med do-frisker-ting, og heller ikke pizza, eller cola. jeg bruker mest euroshopper av billigmerkene pga jeg pleier å handle på ica.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...