Gå til innhold

har du gassgrikk eller vanlig grill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest irvin
Skrevet

Vanlig grill.

Vent, jeg må spørre kjerringskinnet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Begge deler. Men vi bruker nesten bare kullgrillen.

Skrevet

Vanlig grill - trekullsmaken er jo hele pointet med å grille...

Skrevet

Begge deler, men gassgrillen som blir brukt (maten smaker like bra som med "vanlig grill").

Skrevet

Hehe, jeg tenkte jeg skulle svare gassgrikk, men det hadde jo mange gjort før meg. ;)

Vi har gassgrill, og elsker den! Men det blir bedre mat på kulegrillen til et vennepar av oss, men det er så mye lettere å grille hos oss. Eller grikke, om du vil.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi har kulegrill og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Ingen grill, men jeg ville nok kjøpt vanlig grill hvis jeg skal invistere.

Skrevet

Vi har begge deler, men jeg liker gassgrillen best, da slipper jeg å spise kald mat:-)

Skrevet

En handlevogn fra supern koster bare 10 kr. Og så er det bare å tenne bål under den.

Når det er mange gjester, setter jeg fyr på garasjen til naboen og kjører en handlevogn med kjøtt inn der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...