Gå til innhold

talkmore

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Er det noen som har dette abbonnementet?

Jeg fikk nettopp hårreisende høy mobilregning, og lurer kanskje på om jeg skal bytte abbonnement. Jeg har sett reklame for dette på TV og det virker ganske lurt, i tillegg har jeg sett de reklamere med at det går ann å åpne operatørlåsningen på mobilen og det hadde vært kjekt.

Videoannonse
Annonse
Elisabeth1365380359
Skrevet

telepriser.no

Der finner du ut hva som er mest lønnsomt for deg

Mary Poppins
Skrevet

telepriser.no

Der finner du ut hva som er mest lønnsomt for deg

Interessant. Det abbonnementet jeg har havnet nederst på listen over hva som var lønnsomt for meg, så tydelig at det kan lønne seg å bytte ja :)

Skrevet

Ja, jeg har det og er superfornøyd. Det er veldig billig og jeg slipper ubehagelige overraskelser. Det funker fint i utlandet også.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Interessant. Det abbonnementet jeg har havnet nederst på listen over hva som var lønnsomt for meg, så tydelig at det kan lønne seg å bytte ja :)

telepriser.no er noe av det lureste dem har kommet opp med ja. Lettere å følge litt med da:)

Mary Poppins
Skrevet

Ja, jeg har det og er superfornøyd. Det er veldig billig og jeg slipper ubehagelige overraskelser. Det funker fint i utlandet også.

Takk for svar :)

Mobilen min er egentlig låst til netcom, men de reklamerer med at de kan låse opp mobilen, så det er fint. Men jeg er litt redd garantien på mobilen ryker da, og den er relativt ny så det er litt dumt. I tillegg må jeg fremdeles betale månedsavgiften på 129kr til netcom men det er jo ikke all verden.

Er de kjappe til å fylle på? Altså betaler jeg 1000kr er det da 1000kr på simkortet minuttet etterpå?

Skrevet

Jeg har hatt det i snart et år, og er veldig fornøyd.

Hadde et dyrt et fra Telenor før, og har ihvertfall halvert regningene mine.

De er kjappe til å oppdatere når du betaler inn, har ikke erfart annet enn at det skjer umiddelbart.

Skrevet

Takk for svar :)

Mobilen min er egentlig låst til netcom, men de reklamerer med at de kan låse opp mobilen, så det er fint. Men jeg er litt redd garantien på mobilen ryker da, og den er relativt ny så det er litt dumt. I tillegg må jeg fremdeles betale månedsavgiften på 129kr til netcom men det er jo ikke all verden.

Er de kjappe til å fylle på? Altså betaler jeg 1000kr er det da 1000kr på simkortet minuttet etterpå?

Ja, det er det. Med en gang! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...