puttelull Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 og nå trenger jeg oppskrifter! (Hakking på folk kan jeg, men dette er altså håndarbeid....*hehe*) Driver nå på med en veske, og kunne tenkt meg å lage noe annet etterpå. Vet at det finnes flere måter å "hakke" på, men jeg kan bare 1... Snufs! Det er den enkleste, tror jeg. Fastmasker den ene veien, felling den andre. Osv.osv. Kan noen hjelpe med oppskrifter? Har googlet, og finner sider med salg av mønster, men ingen mønster, der og da! 0 Siter
Gjest en lærer Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Fant noe her, tror jeg: http://www.crochenit.net/free_patterns.htm Hvis du googler på dette: Tunisian Crochet Entrelac, finner du kanskje mer?!?! Ofte mer der ute på engelsk. Mvh 0 Siter
Sofline Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Husfliden kanskje? Brodeributikker har helt sikkert oppskrifter. 0 Siter
puttelull Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Husfliden kanskje? Brodeributikker har helt sikkert oppskrifter. Jo, men på nettet! Det er så langt til nærmeste butikk, ser du... 0 Siter
Sofline Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jo, men på nettet! Det er så langt til nærmeste butikk, ser du... Så kan jeg desverre ikke hjelpe deg. 0 Siter
puttelull Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Hakking = hekling? Nope! Hakking = hakking! Det er en mellomting/miks av strikking og hekling, egentlig... Eller, vet ikke helt hvordan forklare det, jeg... Jeg har imidlertid funnet/fått link til engelsk nettsted med mønster, så nå hakker jeg ivei, her! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.