Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå litt motvillig måttet innse at ICQ er et forhistorisk chatte-program som ingen bruker lenger, og at det nå er MSN Messenger som gjelder for alle pengene! Jeg har derfor funnet ut at tiden nå er moden selv for meg til å laste ned dette "nymotens" programmet. Jeg har i den forbindelse noen spørsmål (som sikkert vil fremstå som temmelig "grønne" for dere som har brukt MSN en stund!).

For å starte med det aller mest elementære først...hvor laster jeg ned programmet for å få siste versjon? (kan det være noen virus-fare i forbindelse med denne operasjonen?).

Etter det jeg har forstått søker man kun opp personer etter e-mail adresser og ikke etter navn (stemmer dette?), og bør man da benytte en helt anonym e-post adresse? Da vil jo ingen venner og kjente kunne søke en opp...og det er jo litt dumt det også, er det ikke?

Når jeg nå laster ned dette programmet vil jeg gjerne unngå at MSN starter opp automatisk når jeg starter opp maskinen, hva må jeg hake av for å slippe dette?

Er det andre ting man bør vite? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går inn på msn.no og finner programmet der. da kan du velge om du vil beholde din egen mail eller om du vil ha ny.

reste, av spørsmålene dine finner du svar på inne på siden

Skrevet

Du går inn på msn.no og finner programmet der. da kan du velge om du vil beholde din egen mail eller om du vil ha ny.

reste, av spørsmålene dine finner du svar på inne på siden

Takk for svar! Du har sikkert rett i at man kan finne svar på de aller fleste spørsmål man måtte ha i forbindelse med MSN på hjemmesiden deres. Jeg skulle imidlertid gjerne ha hørt fordelen/ulempen ved å benytte anonym/ikke anonym

e-post adresse. Noen som har noen erfaringer med dette?

Elisabeth1365380359
Skrevet

Takk for svar! Du har sikkert rett i at man kan finne svar på de aller fleste spørsmål man måtte ha i forbindelse med MSN på hjemmesiden deres. Jeg skulle imidlertid gjerne ha hørt fordelen/ulempen ved å benytte anonym/ikke anonym

e-post adresse. Noen som har noen erfaringer med dette?

Hvis du skal gi msn adressen til fremmede, slik jeg ofte gjør, så er det best med anonym epostadresse. Men hvis du kun skal ha venner og bekjente på lista, så har det ingenting å si.

Det er kun for å holde deg selv mer anonym for de du har på lista...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Last ned f.eks. GAIM, så kan du bruke både en anonym e-post adresse og en uanonym en i samme programmet og slipper alle disse vinduene. Du kan og bruke ICQ osv. i den.

Les mer her: http://gaim.sourceforge.net/about.php

Skrevet

Last ned f.eks. GAIM, så kan du bruke både en anonym e-post adresse og en uanonym en i samme programmet og slipper alle disse vinduene. Du kan og bruke ICQ osv. i den.

Les mer her: http://gaim.sourceforge.net/about.php

Tusen takk for tips! Dette programmet skal jeg jammen laste ned! :-)

Skrevet

Hvis du skal gi msn adressen til fremmede, slik jeg ofte gjør, så er det best med anonym epostadresse. Men hvis du kun skal ha venner og bekjente på lista, så har det ingenting å si.

Det er kun for å holde deg selv mer anonym for de du har på lista...

Takk for svar! :-) Da tror jeg nok at jeg benytter min vanlige e-mail adresse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...