Gå til innhold

Hvem er denne kosebamsen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Bestun Karim Adad.

Vil du anbefale han til medsøstre for nærmere bekjentskap?

Når en kosebamse blir avbildet, er det da for å skaffe han en partner?

Bedre og mer spennende enn bøndene på TV for tida?

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285764

Du har jo en litt spesiell måte å uttrykke deg på, da... Kosebamse, du liksom. Tenner du på ham, kanskje...?

Nei, men hva med de 8-12 andre som også tilfeldigvis var i nærheten og deltok?

Jeg kjenner ikke noen som ville gjort noe slikt. Og i hvert fall ikke 10-12 stykker?!?

Det fins kanpt 10-12 i hele bøgda på 5000 mennsker som kunne tenke seg å gjøre noe slikt i det hele tatt, selv ikke i fylla, selv om det ofte går hardt for seg på fester.

Kompisene til kosebamsen var trolig klinkende edru hele gjengen i tillegg.

Med gru tenker jeg på om de får en dram, da går vel ikke et levede vesen trygt.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nei, men hva med de 8-12 andre som også tilfeldigvis var i nærheten og deltok?

Jeg kjenner ikke noen som ville gjort noe slikt. Og i hvert fall ikke 10-12 stykker?!?

Det fins kanpt 10-12 i hele bøgda på 5000 mennsker som kunne tenke seg å gjøre noe slikt i det hele tatt, selv ikke i fylla, selv om det ofte går hardt for seg på fester.

Kompisene til kosebamsen var trolig klinkende edru hele gjengen i tillegg.

Med gru tenker jeg på om de får en dram, da går vel ikke et levede vesen trygt.

Kanskje hovedproblemet deres er at de aldri tar en dram.

Husk - de er fanatikere. De vet ikke åssen man holder en normal fest, og de vet ikke åssen man respekterer andre mennesker.

Gjest irvin
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285764

Du har jo en litt spesiell måte å uttrykke deg på, da... Kosebamse, du liksom. Tenner du på ham, kanskje...?

At du kan tillate deg å skrive sånn om våre nye landsmenn, som oftest tilnærmer seg våre kvinner på den måten.

Skrevet

Kanskje hovedproblemet deres er at de aldri tar en dram.

Husk - de er fanatikere. De vet ikke åssen man holder en normal fest, og de vet ikke åssen man respekterer andre mennesker.

Jeg har aldri noensinne hørt om noe sånt som denne drittsekken eller kompisene hans, og kjenner ikke noen som har hørt om noe lignende. Så klarer han å klappe sammen 10-12 kompiser som er akkurat like, hvordan kan det skje på et lite sted i et lite miljø på en kveld eller to?

Statistisk er det jo helt sykt?

Skrevet

At du kan tillate deg å skrive sånn om våre nye landsmenn, som oftest tilnærmer seg våre kvinner på den måten.

Jeg er ingen ny landsmann, men blanding av flere kulturer kjent for å være gentlemen.

Ved å lese om denne mannen, får jeg en ubendelig lyst til å snekre skreddersydde tredresser ...

Gjest irvin
Skrevet

Jeg er ingen ny landsmann, men blanding av flere kulturer kjent for å være gentlemen.

Ved å lese om denne mannen, får jeg en ubendelig lyst til å snekre skreddersydde tredresser ...

Man spanderer ikke kister på kadavere;)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg har aldri noensinne hørt om noe sånt som denne drittsekken eller kompisene hans, og kjenner ikke noen som har hørt om noe lignende. Så klarer han å klappe sammen 10-12 kompiser som er akkurat like, hvordan kan det skje på et lite sted i et lite miljø på en kveld eller to?

Statistisk er det jo helt sykt?

Kanskje de er tidligere leiesoldater eller på andre måter traumatiserte av krig. Eller rett og slett opplevd forferdelige overgrep i sin egen oppvekst.

En ting er sikkert - de må ha blitt hjernevasket i helvete.

Skrevet

Man spanderer ikke kister på kadavere;)

En av mine tidligere bekjente ble skutt av politiet, og jeg tenkte bare: en dritsekk mindre.

Men selv ikke han ville finne på noe slikt. Og kompisene hans ville ikke komme på det en gang. Hvis noen av de hadde voldtatt ei dame, ville han blitt grisebanket inn i evigheten av sine egne, selv av disse muligens laverestående individene.

Skrevet

Hvis vi får vite at denne personen har hatt en dårlig oppvekst, forandrer det saken?

Forandrer det innstillingen til denne mannen?

Gjest Multivitamin
Skrevet

Bare så synd disse svina ødelegger for de mange flotte og skikkelige innvandrerne vi har her i Norge.

Jeg har selv en tante som tidligere ble nesten-voldtatt av en utenlandsk gjeng.

De jager i flokk disse dyra, og er vennligheten selv inntil de har fått lura deg inn i bilen eller leiligheta.

Dette er grusomt, kapp av dem p-kken og send dem ut av landet.

Og det er jeg helt sikker på at alle flotte og lovlydige folk i dette landet (uavhengig av hudfarge og politisk tilhørighet) er enige med meg i.

Det er så trist så trist at dette avskummet skal ødelegge for andre med mørk hud.

Vi må aldri glemme at flertallet av mørkhudede nordmenn er skikkelige og redelige folk.

De ønsker like mye som oss å bli kvitt dette pakket.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hvis vi får vite at denne personen har hatt en dårlig oppvekst, forandrer det saken?

Forandrer det innstillingen til denne mannen?

Det forandrer vel ikke direkte saken. Men kunnskap om sammenhengen mellom dårlig oppvekst og vold er viktig for samfunnet i arbeidet med å forbygge mot det.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Bare så synd disse svina ødelegger for de mange flotte og skikkelige innvandrerne vi har her i Norge.

Jeg har selv en tante som tidligere ble nesten-voldtatt av en utenlandsk gjeng.

De jager i flokk disse dyra, og er vennligheten selv inntil de har fått lura deg inn i bilen eller leiligheta.

Dette er grusomt, kapp av dem p-kken og send dem ut av landet.

Og det er jeg helt sikker på at alle flotte og lovlydige folk i dette landet (uavhengig av hudfarge og politisk tilhørighet) er enige med meg i.

Det er så trist så trist at dette avskummet skal ødelegge for andre med mørk hud.

Vi må aldri glemme at flertallet av mørkhudede nordmenn er skikkelige og redelige folk.

De ønsker like mye som oss å bli kvitt dette pakket.

Enig med deg.

Skrevet

Det forandrer vel ikke direkte saken. Men kunnskap om sammenhengen mellom dårlig oppvekst og vold er viktig for samfunnet i arbeidet med å forbygge mot det.

Ja. Men fyren velger selv. Om han ikke velger selv så er han syk. Om han ikke er syk, så har han valgt selv.

I begge tilfeller må andre beskyttes mot han.

Behandling?

Hvorfor det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...