Gå til innhold

Spillavhengighet

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Berte
Skrevet

Men Frp kan du sleipe oppetter ryggen for at V skal komme i regjering...

Sorry,...sleike... ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Sofline

4

• Åsemor

2

• Elisabeth1365380359

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja. Staten tar inn penger på alkohol og tobakk også, det skader helsa til folk. Folka i butikken og på polet tjener også penger på det. Blir det forbudt, får vi svartebørs og det blir texas, svartebørs og mafiatilstander (noe det allrede er)

Det var relativiseringen.

Så var det min mening: få dem vekk. Det er umoralsk å ruinere gale mennesker. De kan heller begynne å rane psykisk utviklingshemma.

Skrevet

Skjønner resonementet ditt, men jeg syns kanskje man kunne begrenset plassseringen av spilleautomater isteden for å forby dem. Man selger ikke alkohol hvor som helst og til alle døgnets tider heller, blant annet av hensyn til de som er avhengige. Det må gå an å gå i butikken å handle mat uten at man skal bli fristet til å spille. Syns godt automatene kunne vært plassert i spillehaller slik at man må ta et bevisst valg om å oppsøke stedet hvis man vil spille.

Sjøl har jeg aldri kastet bort en krone på slike spill.

Skrevet

Men Frp kan du sleipe oppetter ryggen for at V skal komme i regjering...

Hæ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...