NeaNoor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Who? Spilte verdens kjekkeste politimann i 'Sorte penger, hvite løgner' bl.a.: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.siste.no/multimedia/archive/00569/Svarte_penger_jpg_569126g.jpg&imgrefurl=http://www.ringblad.no/Underholdning/article1504499.ece%3Fservice%3DpopUp%26contentFile%3DlargerImage.jsp%26start%3D0%26field%3Dbody&h=735&w=477&sz=40&tbnid=VUmoxy9RRv-XAM:&tbnh=139&tbnw=90&hl=no&start=32&prev=/images%3Fq%3DTrond%2BEspen%2BSeim%26start%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D%26sa%3DN 0 Siter
Elis31 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ikke jeg heller..... ;-) Ja, men jeg sier som noen andre her, det var ikke verdt det. Oppdaga etterpå at han var kjendis forresten. 0 Siter
puttelull Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har væert sammens en som i dag er keeper på et norsk tippeliga lag Jepp;-) -men ikke akkurat stolt over det, i ettertid...;-( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei - han var det ikke -han er for gammel -du nærmer deg hehe Harald Heide Steeen Jr.? Hva er det med kvinner og menn i pels! 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei, men jeg har fått en klem av Trond Espen Seim. Vaska ikke ansiktet på et halvt år. Heldige du! :-) 0 Siter
Gjest Desinfiserer munnen! Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja, med to stygge kjendiser! Bare kyssing på fest. Den ene idioten (han mest kjente) tvangskyssa meg og prøvde seg på mere, jeg fikk ved et under slitt meg løs, ellers vet jeg aldri hva som kunne skjedd. Drittsekken! Det er så flaut og ekkelt at jeg ikke tør å skrive hvem det er, men den ene (drittsekken) var norges største kjendis i mange år og han har sikkert klina med masse kvinnfolk *Urgh* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei, men jeg har fått en klem av Trond Espen Seim. Vaska ikke ansiktet på et halvt år. Jeg har flere ganger klemt Jørn Hoel, men jeg vet ikke om det er like mye å skryte av? 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Harald Heide Steeen Jr.? Hva er det med kvinner og menn i pels! Han er like gammel som faren min - det får da være måte på. De to var hos kongen sammen i år faktisk for lang og tro tjeneste. Nei - - du er langt fra På Sporet 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Han er like gammel som faren min - det får da være måte på. De to var hos kongen sammen i år faktisk for lang og tro tjeneste. Nei - - du er langt fra På Sporet Herregud. Ikke si du har rotet med Tore Strømøy? Himmel og hav, Flisa. Eier De ikke skam? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har flere ganger klemt Jørn Hoel, men jeg vet ikke om det er like mye å skryte av? Neh, jeg foretrekker nok Mr. Seim. Men flere ganger? Avhengighetsskapende? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Herregud. Ikke si du har rotet med Tore Strømøy? Himmel og hav, Flisa. Eier De ikke skam? Hvor er forbindelsen mellom Rolv Wesenlund og Tore Strømøy? Jeg har prøvd å tenke ut hva flisa kan mene med at du nærmet deg når du foreslo Rolv Wesenlund, men så langt er jeg helt tom. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hvor er forbindelsen mellom Rolv Wesenlund og Tore Strømøy? Jeg har prøvd å tenke ut hva flisa kan mene med at du nærmet deg når du foreslo Rolv Wesenlund, men så langt er jeg helt tom. Hun skrev "På Sporet". Jeg antok det var et hint. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Neh, jeg foretrekker nok Mr. Seim. Men flere ganger? Avhengighetsskapende? Jeg har ikke hatt æren av å oppleve Mr. Seim, men jeg har fått med meg at det skrytes veldig av han på dol. "Men flere ganger? Avhengighetsskapende? ;)" Jeg er veldig svak for tredagersskjegget til Jørn, det er nok det som gjør det ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hun skrev "På Sporet". Jeg antok det var et hint. Jeg tenkte akkurat det samme. :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har ikke hatt æren av å oppleve Mr. Seim, men jeg har fått med meg at det skrytes veldig av han på dol. "Men flere ganger? Avhengighetsskapende? ;)" Jeg er veldig svak for tredagersskjegget til Jørn, det er nok det som gjør det ;-) Ja, jeg synes han er råkjekk. Men at han spradet rundt i politiuniform i 'Sorte penger, hvite løgner', bidro nok med sitt. Jørn Hoel har jeg bare sett såvidt, men følte ikke noen umiddelbar trang til å klemme ham. ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hun skrev "På Sporet". Jeg antok det var et hint. Ok, da er jeg med :-) Hvis det riktig, så får jeg håpe at flisa forteller sammenhengen ml Strømøy og Wesenlund selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.