ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tenkte akkurat det samme. :-) At vi kan tenke så stygt om Flisa. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ok, da er jeg med :-) Hvis det riktig, så får jeg håpe at flisa forteller sammenhengen ml Strømøy og Wesenlund selv. Hun burde rota med Fleksnes. Det hadde vært konge! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja, jeg synes han er råkjekk. Men at han spradet rundt i politiuniform i 'Sorte penger, hvite løgner', bidro nok med sitt. Jørn Hoel har jeg bare sett såvidt, men følte ikke noen umiddelbar trang til å klemme ham. ;-) Du er sikkert en del yngre enn meg. Vi modne kvinner har falt for Jørn pga alle de fine kjærlighetsballadene hans, så når vi får muligheten kaster vi oss rundt halsen på han ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du er sikkert en del yngre enn meg. Vi modne kvinner har falt for Jørn pga alle de fine kjærlighetsballadene hans, så når vi får muligheten kaster vi oss rundt halsen på han ;-) Men kvinner på din alder falt til og med for Karate Kid, så dere mistet all troverdighet allerde som tolvåringer. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jupp..;-P Men bare norske. 2 stk, fra band, og han ene kvalifiserer vel egentlig knapt som B-kjendis engang. Men litt kjendis klineri har det nå blitt på meg ogå..;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Men kvinner på din alder falt til og med for Karate Kid, så dere mistet all troverdighet allerde som tolvåringer. Karate Kid var råbarsk, asså! Så der gikk den troverdigheten fløyten... 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 At vi kan tenke så stygt om Flisa. Hehe. Hvem sier det mest om? Oss eller Flisa? ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hun burde rota med Fleksnes. Det hadde vært konge! Enig, Fleksnes og Bør Børson jr. setter standaren :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Karate Kid var råbarsk, asså! Så der gikk den troverdigheten fløyten... Takke meg til Sam Fox. Og dere hadde jo George Michael. En lesbe. En homse. Er det rart mange på min alder bor i containere i gåavstand til plata? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Takke meg til Sam Fox. Og dere hadde jo George Michael. En lesbe. En homse. Er det rart mange på min alder bor i containere i gåavstand til plata? med... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du er sikkert en del yngre enn meg. Vi modne kvinner har falt for Jørn pga alle de fine kjærlighetsballadene hans, så når vi får muligheten kaster vi oss rundt halsen på han ;-) Ja, er nok litt yngre. Men kjenner godt til Jørn Hoel da, og han er jo en relativt kjekk mann. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hun burde rota med Fleksnes. Det hadde vært konge! Marve Almar og Flisa Fleksnes; det hadde vært noe det! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hehe. Hvem sier det mest om? Oss eller Flisa? ;-) Sikkert oss. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Han er Norges hotteste. Uten tvil! Jepp. HOT, det er det han er! 0 Siter
Gjest Hint hint? Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jupp..;-P Men bare norske. 2 stk, fra band, og han ene kvalifiserer vel egentlig knapt som B-kjendis engang. Men litt kjendis klineri har det nå blitt på meg ogå..;-) Samme her, unntatt at den ene var såkalt A, den andre B. Kansje vi har dumpa borti den samme? kan du hinte hvem det var? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Takke meg til Sam Fox. Og dere hadde jo George Michael. En lesbe. En homse. Er det rart mange på min alder bor i containere i gåavstand til plata? Etter skuffelsen med Samantha Fox er det ikke rart du forblir singel! Selv så vågde jeg det store spranget, så jeg ble ikke varig skadet heldigvis. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja, er nok litt yngre. Men kjenner godt til Jørn Hoel da, og han er jo en relativt kjekk mann. Han har sjarme i bøtter og spann, det skal han ha *drømme*. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jupp..;-P Men bare norske. 2 stk, fra band, og han ene kvalifiserer vel egentlig knapt som B-kjendis engang. Men litt kjendis klineri har det nå blitt på meg ogå..;-) Mest kjent : Oslo rockband, litt for gammal for meg egenlig, men ganske pen, hvertfall den gang da. Ikke særlig kjent : synthband & også hvert på noe tv greier..:-) Kan det være vi har møtt på samme fyr? ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Marve Almar og Flisa Fleksnes; det hadde vært noe det! Det hadde i hvert fall vært bedre enn å se ekteparet Flisa og Tore Strømøy løpe rundt i verden på jakt etter folk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.