laguna1365380434 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Samme her, unntatt at den ene var såkalt A, den andre B. Kansje vi har dumpa borti den samme? kan du hinte hvem det var? Der skrev jeg svar til meg selv da..Hehe..flott! Men altså, det var til deg! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Etter skuffelsen med Samantha Fox er det ikke rart du forblir singel! Selv så vågde jeg det store spranget, så jeg ble ikke varig skadet heldigvis. Jeg tar aldri sjansen. I hvert fall ikke hvis dama har voksne fordeler. Jeg tror umiddelbart hun en dag kommer til å stå fram som lettkledd popartist. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det hadde i hvert fall vært bedre enn å se ekteparet Flisa og Tore Strømøy løpe rundt i verden på jakt etter folk. Kan det ha vært Tore på sporet, tror du? Nei... det er nok heller han Marve hun klinte med! 0 Siter
Gjest Hint hint? Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Samme her, unntatt at den ene var såkalt A, den andre B. Kansje vi har dumpa borti den samme? kan du hinte hvem det var? Det er nok ikke samme nei. Den ene *min spilte i rockeband, var gift, navnet har tre bokstaver der første bokstaven er _Å_ . Det var han som tvangskyssa meg da jeg bare såvidt var tenåring (jeg er samme som kaller meg "Desinfiserer munnen" over!). Den andre er enda styggere, og nå er han feit i tillegg;P 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Kan det ha vært Tore på sporet, tror du? Nei... det er nok heller han Marve hun klinte med! Vi trosser Flisas syltynne avkreftelse og går for Marve Almar! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tar aldri sjansen. I hvert fall ikke hvis dama har voksne fordeler. Jeg tror umiddelbart hun en dag kommer til å stå fram som lettkledd popartist. Uff ja, lettkledd popartist er mye verre enn om hun bare viser seg å være lesbisk. Så det er nok bedre at du går for lekre kvins med små/mellomstore fordeler, da er du trygg ;-) P.S. Nå er det etter 17.mai og kalenderen min har et notat om et bilde... 0 Siter
Gjest Hint hint? Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det hadde i hvert fall vært bedre enn å se ekteparet Flisa og Tore Strømøy løpe rundt i verden på jakt etter folk. Ha ha, det synet skulle jeg likt å sett! ;D 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det er nok ikke samme nei. Den ene *min spilte i rockeband, var gift, navnet har tre bokstaver der første bokstaven er _Å_ . Det var han som tvangskyssa meg da jeg bare såvidt var tenåring (jeg er samme som kaller meg "Desinfiserer munnen" over!). Den andre er enda styggere, og nå er han feit i tillegg;P Selveste Åge? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Vi trosser Flisas syltynne avkreftelse og går for Marve Almar! Det gjør vi! http://www.nrk.no/img/103408.jpeg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Uff ja, lettkledd popartist er mye verre enn om hun bare viser seg å være lesbisk. Så det er nok bedre at du går for lekre kvins med små/mellomstore fordeler, da er du trygg ;-) P.S. Nå er det etter 17.mai og kalenderen min har et notat om et bilde... Nå kan jeg ikke ta bilder. Jeg var så uheldig at jeg mistet mobiltelefonen min opp i en bøtte med vaskevann tidligere i dag. :/ Men jeg er så rutinert at jeg har totalforsikring, så snart får jeg ny. 0 Siter
musikeren Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja, har forsåvidt det, men det er ikke stort å skryte av. Hadde sex med Mona Grudt for ei tid tilbake. Ganske tilfeldig egentlig, hun var gjest på en pianobar jeg spilte på:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nå kan jeg ikke ta bilder. Jeg var så uheldig at jeg mistet mobiltelefonen min opp i en bøtte med vaskevann tidligere i dag. :/ Men jeg er så rutinert at jeg har totalforsikring, så snart får jeg ny. Stakkars mobiltelefon, avgikk den med drukningsdøden? Men du får si i fra når du tror du kan ha bildet klart, så jeg får tid til å bearbeide Angelica til å få tatt det stringtrusebildet av seg som jeg har lovet deg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja, har forsåvidt det, men det er ikke stort å skryte av. Hadde sex med Mona Grudt for ei tid tilbake. Ganske tilfeldig egentlig, hun var gjest på en pianobar jeg spilte på:-) Jeg trodde Mone Grudt hadde litt klasse, men hun var kanskje ikke frisk den dagen? 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har fått klem av Kåre Conradi! *sukk sukk* Noen roting med noen kjendis har det ikke vært noe av, gitt. Heldigvis?! ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har fått klem av Kåre Conradi! *sukk sukk* Noen roting med noen kjendis har det ikke vært noe av, gitt. Heldigvis?! ) Åååå, det stemmer, det har du jo fortalt før! Heldiggris! *Fortsatt misunnelig* 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Åååå, det stemmer, det har du jo fortalt før! Heldiggris! *Fortsatt misunnelig* *Glizer* Det var en uforglemmelig kveld, i grunn. Den mannen er jo bare herlig, og så trivelig som han er! ) 0 Siter
Gjest elvira&co Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja, har forsåvidt det, men det er ikke stort å skryte av. Hadde sex med Mona Grudt for ei tid tilbake. Ganske tilfeldig egentlig, hun var gjest på en pianobar jeg spilte på:-) Du har vel ikke pult Wenke Foss også? 0 Siter
Gjest *sikle* Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har fått klem av Kåre Conradi! *sukk sukk* Noen roting med noen kjendis har det ikke vært noe av, gitt. Heldigvis?! ) OMG! Jeg ELSKER Kåre Conradi. 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 OMG! Jeg ELSKER Kåre Conradi. Nydelig og jordnær fyr! Synd han skal gifte seg til sommeren, ellers skulle jeg kapret han Hehehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.