Gjest *sikle* Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nydelig og jordnær fyr! Synd han skal gifte seg til sommeren, ellers skulle jeg kapret han Hehehe... Jeg vet. Men jeg har planer om å være avstandsforelset i ham resten av livet. 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg vet. Men jeg har planer om å være avstandsforelset i ham resten av livet. Hehehe... jeg har telefonnummeret hans *erte* ;-) 0 Siter
Gjest *sikle* Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hehehe... jeg har telefonnummeret hans *erte* ;-) Det har faktisk jeg også! Tror jeg hadde blitt en fantastisk stalker... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 *Glizer* Det var en uforglemmelig kveld, i grunn. Den mannen er jo bare herlig, og så trivelig som han er! ) Han er kjempeherlig! Og det skader absolutt ikke å høre at han i tillegg er trivelig :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei, men jeg har fått en klem av Trond Espen Seim. Vaska ikke ansiktet på et halvt år. OMG, han er jo kjempebarsk! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 OMG, han er jo kjempebarsk! Ja, hot hot hot. 0 Siter
Gjest anonymdennegang Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 He he ja jeg har rota med Odin Jensenius (Klaus Joakim Sonstad) He he humre humre.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 *Glizer* Det var en uforglemmelig kveld, i grunn. Den mannen er jo bare herlig, og så trivelig som han er! ) Men var det mer uforglemmelig enn diverse øl med meg? I think not! 0 Siter
Gjest ...må være anonym..... Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har hatt en hemmelig drøm leeeeenge om å rote med Jens Stoltenberg. Nå har jeg røpet drømmen jeg har hatt siden vi var begge to i ungdomstida. Jeg har fått klemmer av ham, og bilder av oss sammen i media. Ellers er mannen og blir lykkelig gift.......sukk.............. Drømmer er gode å ha, for dem kan man styre helt selv;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Men var det mer uforglemmelig enn diverse øl med meg? I think not! Du er jo dolkjendis selv, så egentlig burde alle de doljenter som har klemt på deg (eller mer) stått frem her og skrytt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du er jo dolkjendis selv, så egentlig burde alle de doljenter som har klemt på deg (eller mer) stått frem her og skrytt! Jeg håper egentlig ikke de gjør det. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg håper egentlig ikke de gjør det. He he, men det hadde vært festlig for oss andre da :-) 0 Siter
Gjest Hint hint? Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Selveste Åge? Ja det stemmer *hysj* Gammel og slitt gubbe nå, får håpe han har skikka seg ;o) 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Men var det mer uforglemmelig enn diverse øl med meg? I think not! Hehe... since when ble du en kjendis? For all del, det er hyggelig å ta noen øl med deg også! Lenge siden sist nå, det må vi se å få gjort noe med! Vet ikke når jeg gjester hovedstaden neste gang da... skal til Gøteborg i neste omgang, så Barcelona, Praha og Tyrkia... og ingen stopp i Oslo. Det byr seg kanskje en mulighet igjen etter hvert? Ha ei god helg! Skal på jobb jeg nå... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hehe... since when ble du en kjendis? For all del, det er hyggelig å ta noen øl med deg også! Lenge siden sist nå, det må vi se å få gjort noe med! Vet ikke når jeg gjester hovedstaden neste gang da... skal til Gøteborg i neste omgang, så Barcelona, Praha og Tyrkia... og ingen stopp i Oslo. Det byr seg kanskje en mulighet igjen etter hvert? Ha ei god helg! Skal på jobb jeg nå... Du får ha god reise og god vakt! 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du får ha god reise og god vakt! Lenge til enda assa... over en hel måned til... må nok gjennom et par eksamener og tester først, men skal virkelig nyte dagene når jeg kommer så langt! Si fra når du avlegger et visitas i trønderhovedstaden da! Synes du har pratet i noen år nå om at du skulle se TiK spille? Hm? Hm? ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Lenge til enda assa... over en hel måned til... må nok gjennom et par eksamener og tester først, men skal virkelig nyte dagene når jeg kommer så langt! Si fra når du avlegger et visitas i trønderhovedstaden da! Synes du har pratet i noen år nå om at du skulle se TiK spille? Hm? Hm? ;o) Jeg er utrolig treig hva trønderlagtur angår, men jeg skal si fra når jeg tar turen oppover til Leangen. 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg er utrolig treig hva trønderlagtur angår, men jeg skal si fra når jeg tar turen oppover til Leangen. Du får ta turen litt forbi Leangen og da, så kan det tenkes at det blir en øl på deg og Kommer forresten an på hvilken retning du kommer fra 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja det stemmer *hysj* Gammel og slitt gubbe nå, får håpe han har skikka seg ;o) Tips; Konsert med han på Royal Garden i morgen, og ser det fremdeles er ledige billetter! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Du får ta turen litt forbi Leangen og da, så kan det tenkes at det blir en øl på deg og Kommer forresten an på hvilken retning du kommer fra Jeg kommer sørfra. Selvsagt. Drar da ikke til Leangen uten å få meg noen øl med kjentfolk der oppe, og det er jo bare deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.