Gå til innhold

FU: Har du datet/rota med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Gjest *sikle*
Skrevet

Nydelig og jordnær fyr! Synd han skal gifte seg til sommeren, ellers skulle jeg kapret han :P

Hehehe... ;)

Jeg vet. Men jeg har planer om å være avstandsforelset i ham resten av livet.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Line

11

• NeaNoor

8

• flisa

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet. Men jeg har planer om å være avstandsforelset i ham resten av livet.

Hehehe... jeg har telefonnummeret hans ;)

*erte*

;-)

Gjest *sikle*
Skrevet

Hehehe... jeg har telefonnummeret hans ;)

*erte*

;-)

Det har faktisk jeg også! Tror jeg hadde blitt en fantastisk stalker...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Glizer*

Det var en uforglemmelig kveld, i grunn. Den mannen er jo bare herlig, og så trivelig som han er!

:o)

Han er kjempeherlig! Og det skader absolutt ikke å høre at han i tillegg er trivelig :-)

mariaflyfly
Skrevet

Nei, men jeg har fått en klem av Trond Espen Seim. Vaska ikke ansiktet på et halvt år.

OMG, han er jo kjempebarsk! :)

Gjest anonymdennegang
Skrevet

He he ja jeg har rota med Odin Jensenius (Klaus Joakim Sonstad)

He he humre humre....

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Glizer*

Det var en uforglemmelig kveld, i grunn. Den mannen er jo bare herlig, og så trivelig som han er!

:o)

Men var det mer uforglemmelig enn diverse øl med meg?

I think not! ;)

Gjest ...må være anonym.....
Skrevet

Jeg har hatt en hemmelig drøm leeeeenge om å rote med Jens Stoltenberg. Nå har jeg røpet drømmen jeg har hatt siden vi var begge to i ungdomstida.

Jeg har fått klemmer av ham, og bilder av oss sammen i media. Ellers er mannen og blir lykkelig gift.......sukk.............. Drømmer er gode å ha, for dem kan man styre helt selv;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I think not! ;)

Du er jo dolkjendis selv, så egentlig burde alle de doljenter som har klemt på deg (eller mer) stått frem her og skrytt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er jo dolkjendis selv, så egentlig burde alle de doljenter som har klemt på deg (eller mer) stått frem her og skrytt!

Jeg håper egentlig ikke de gjør det. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg håper egentlig ikke de gjør det. :)

He he, men det hadde vært festlig for oss andre da :-)

Gjest Hint hint?
Skrevet

Selveste Åge?

Ja det stemmer *hysj*

Gammel og slitt gubbe nå, får håpe han har skikka seg ;o)

Skrevet

I think not! ;)

Hehe... since when ble du en kjendis? ;)

For all del, det er hyggelig å ta noen øl med deg også! Lenge siden sist nå, det må vi se å få gjort noe med!

Vet ikke når jeg gjester hovedstaden neste gang da... skal til Gøteborg i neste omgang, så Barcelona, Praha og Tyrkia... og ingen stopp i Oslo.

Det byr seg kanskje en mulighet igjen etter hvert? :)

Ha ei god helg! Skal på jobb jeg nå...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... since when ble du en kjendis? ;)

For all del, det er hyggelig å ta noen øl med deg også! Lenge siden sist nå, det må vi se å få gjort noe med!

Vet ikke når jeg gjester hovedstaden neste gang da... skal til Gøteborg i neste omgang, så Barcelona, Praha og Tyrkia... og ingen stopp i Oslo.

Det byr seg kanskje en mulighet igjen etter hvert? :)

Ha ei god helg! Skal på jobb jeg nå...

Du får ha god reise og god vakt! :)

Skrevet

Du får ha god reise og god vakt! :)

Lenge til enda assa... over en hel måned til... må nok gjennom et par eksamener og tester først, men skal virkelig nyte dagene når jeg kommer så langt!

Si fra når du avlegger et visitas i trønderhovedstaden da! Synes du har pratet i noen år nå om at du skulle se TiK spille? Hm? Hm?

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lenge til enda assa... over en hel måned til... må nok gjennom et par eksamener og tester først, men skal virkelig nyte dagene når jeg kommer så langt!

Si fra når du avlegger et visitas i trønderhovedstaden da! Synes du har pratet i noen år nå om at du skulle se TiK spille? Hm? Hm?

;o)

Jeg er utrolig treig hva trønderlagtur angår, men jeg skal si fra når jeg tar turen oppover til Leangen. :)

Skrevet

Jeg er utrolig treig hva trønderlagtur angår, men jeg skal si fra når jeg tar turen oppover til Leangen. :)

Du får ta turen litt forbi Leangen og da, så kan det tenkes at det blir en øl på deg og :)

Kommer forresten an på hvilken retning du kommer fra :)

Skrevet

Ja det stemmer *hysj*

Gammel og slitt gubbe nå, får håpe han har skikka seg ;o)

Tips;

Konsert med han på Royal Garden i morgen, og ser det fremdeles er ledige billetter! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får ta turen litt forbi Leangen og da, så kan det tenkes at det blir en øl på deg og :)

Kommer forresten an på hvilken retning du kommer fra :)

Jeg kommer sørfra. ;)

Selvsagt. Drar da ikke til Leangen uten å få meg noen øl med kjentfolk der oppe, og det er jo bare deg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...