Gå til innhold

Menn: skifte bleie - ikke faen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far skiftet ikke bleier noen sinne, ingen av mine venners fedre skiftet bleier.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

9

• ShitDiddelyDo

5

• flisa

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pappaen min skiftet bleie like mye som mutter, og hadde en flott teknikk på å vaske oss i vasken. ;)

Gubben her i huset er bleieskiftarbeider og tar mange fler enn jeg gjør når vi begge er hjemme.

Skrevet

Min far skifta bleier. Og min mann skifta bleier... Pysete mannfolk som ikkje skiftar bleier!!!

Skrevet

Og bare for å ha det sagt... Et mannfolk hadde aldri blitt lenge her i huset som far til mitt barn uten å skifte bleie og trille tur.

Skrevet

Og bare for å ha det sagt... Et mannfolk hadde aldri blitt lenge her i huset som far til mitt barn uten å skifte bleie og trille tur.

nei ikkje hos meg heller ;-) Sånne ting skal ein dele på!

Skrevet

Faren min skifta bleier på meg. Og om jeg får barn noen gang, er det helt uaktuelt at gubbefaen skal la være.

Skrevet

Gjør du det selv da?

Jeg kjenner til en som måtte ringe og be mora si komme når han "passa" ungen sin og h*n hadde bæsjet i bleia.

Her i huset vil det ikke komme på tale at jeg skal være bleieskiftsarbeider alene.

ikke fast nick
Skrevet

Neivel? Men det var vel i en helt annen tid også?

Gjest Persille
Skrevet

Dette løses enkelt ved å ikke få barn - da er det ingen bleier å skifte før du nærmer deg 90 :)

Skrevet

Dette løses enkelt ved å ikke få barn - da er det ingen bleier å skifte før du nærmer deg 90 :)

*LOL*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kjører knallhardt på flaska i dag?

Har det kommet sommerpils i butikken ennå?

Skrevet

Ja, men din far var kanskje født rundt 1900?

Gjest Persille
Skrevet

Du kjører knallhardt på flaska i dag?

Har det kommet sommerpils i butikken ennå?

Lenge siden. Trodde ikke du hang etter på pilsoppdateringen? Går det bra? Er du frisk?

;)

Gjest morentilfire
Skrevet

Snart trenger ingen av oss å kunne det. Vi bare setter babyen på en av de nye hypermoderne bide'ene med program for vask, lufttørring og smøring.

Etterpå trer vi på en up-and-go!

Skrevet

Snart trenger ingen av oss å kunne det. Vi bare setter babyen på en av de nye hypermoderne bide'ene med program for vask, lufttørring og smøring.

Etterpå trer vi på en up-and-go!

Nei nei, innen kort tid har disse Supernannyprogrammene lært oss hvordan vi skal lære barna å ta på Up-and-go'en selv!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lenge siden. Trodde ikke du hang etter på pilsoppdateringen? Går det bra? Er du frisk?

;)

Hei og hopp. :)

Jupp. Frisk og rask. Eller i hvert fall frisk. Er her jeg, da. Det er bare du som er blind. ;)

Pils. Tja. Det ble noen i helgen. Men jeg satser på at det blir flere neste helg! :)

Skrevet

Hei og hopp. :)

Jupp. Frisk og rask. Eller i hvert fall frisk. Er her jeg, da. Det er bare du som er blind. ;)

Pils. Tja. Det ble noen i helgen. Men jeg satser på at det blir flere neste helg! :)

Hm...

Jeg bare kjeder meg litt...

Lurer på om det står bra til med deg? Satt på Sir Winston her om dagen, hehe. Tenkte på deg da ser du ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm...

Jeg bare kjeder meg litt...

Lurer på om det står bra til med deg? Satt på Sir Winston her om dagen, hehe. Tenkte på deg da ser du ;-)

Sir Winston er et fint sted. :)

Hehe, jeg tenkte faktisk på deg i går. Syntes nemlig jeg så noe som lignet veldig på deg på toget, men jeg tror jeg kom fram til at det ikke kunne være deg likevel. Det var ikke det? Begynte nesten å lure siden du nå kalte meg opp sånn plutselig. :)

Skrevet

Men heldigvis har tidene forandret seg - ikke sant!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...