keinstein Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Du kjører knallhardt på flaska i dag? Har det kommet sommerpils i butikken ennå? Ikke tenk så mye på alkohol. Få deg en jobb. Jeg har vært på jobb i tre timer allerede. Hva gjør du har blant alle kjerringene? Alkohol, bleier og kjerringer, ingen god kombinasjon. 0 Siter
tonie Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Og mødrene kjørte ikke bil og drev ikke med oppussing eller annet mannfolkarbeid. Godt at tidene har forandret seg, gitt:-) 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Sir Winston er et fint sted. Hehe, jeg tenkte faktisk på deg i går. Syntes nemlig jeg så noe som lignet veldig på deg på toget, men jeg tror jeg kom fram til at det ikke kunne være deg likevel. Det var ikke det? Begynte nesten å lure siden du nå kalte meg opp sånn plutselig. spooooky 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ikke tenk så mye på alkohol. Få deg en jobb. Jeg har vært på jobb i tre timer allerede. Hva gjør du har blant alle kjerringene? Alkohol, bleier og kjerringer, ingen god kombinasjon. Han gjør vel det samme som deg spankulerer og brisker seg i hønsegården http://www.brights-interiors.com/Media/CockHenChicks.jpg 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det er jammen godt verden går framover! Jeg kunne ikke for mitt bare liv forstå hvordan jeg skulle kunne klare å skifte bleie når jeg en gang ble mamma. Heldigvis tåler jeg både bæsj og snørr så lenge det kommer fra mine egne gullklumper ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Det er jammen godt verden går framover! Jeg kunne ikke for mitt bare liv forstå hvordan jeg skulle kunne klare å skifte bleie når jeg en gang ble mamma. Heldigvis tåler jeg både bæsj og snørr så lenge det kommer fra mine egne gullklumper ;-) Her er mitt forsøk: http://www.babalog.com/archives/diaper%20head%20boy.jpg 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hei og hopp. Jupp. Frisk og rask. Eller i hvert fall frisk. Er her jeg, da. Det er bare du som er blind. Pils. Tja. Det ble noen i helgen. Men jeg satser på at det blir flere neste helg! Blind du liksom, jeg har bare gravd meg ned. Dukker opp innimellom for å trekke pusten Men akkurat nå ser det ut til at det blir sol ute - og da blir jo alt så mye bedre 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Han gjør vel det samme som deg spankulerer og brisker seg i hønsegården http://www.brights-interiors.com/Media/CockHenChicks.jpg Men jeg har størst cock av oss! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Blind du liksom, jeg har bare gravd meg ned. Dukker opp innimellom for å trekke pusten Men akkurat nå ser det ut til at det blir sol ute - og da blir jo alt så mye bedre Her er det også sol. Men jeg tror ikke det kommer til å vare så lenge. Det er sorte skyer i horisonten. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 I følge min mor var det min far som gjorde ALT av barnestell for meg og min søster da vi vart små. Mamma orka visstnok ikke... eller jobba og hadde ikke tid... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Pussig det med belieskift på andres barn. Min mor ville aldri skifte bleier på mine barn, men svigerfar har ikke hatt problem med det. 0 Siter
Alana Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Sir Winston er et fint sted. Hehe, jeg tenkte faktisk på deg i går. Syntes nemlig jeg så noe som lignet veldig på deg på toget, men jeg tror jeg kom fram til at det ikke kunne være deg likevel. Det var ikke det? Begynte nesten å lure siden du nå kalte meg opp sånn plutselig. Hehe, artig! :-) Men, nei. Det kan ikke ha vært meg på toget... Lenge siden jeg tok noe tog sist. Sannsynligvis så ser jeg annerledes ut nå enn da jeg sist traff deg også. Men jeg synes uansett det er hyggelig å bli tenkt på :-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Så da var det ikke deg som svarte følgende da kona kom hjem etter jentehttetur og utbrøt forskrekket: "men har du ikke skfitet bleie på lillegutt emns jeg var borte?", hvorpå mannen svarte: "Nei, det står fra 5-8 kilo på bleiepakka, jo!" 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Så da var det ikke deg som svarte følgende da kona kom hjem etter jentehttetur og utbrøt forskrekket: "men har du ikke skfitet bleie på lillegutt emns jeg var borte?", hvorpå mannen svarte: "Nei, det står fra 5-8 kilo på bleiepakka, jo!" LOL 0 Siter
keinstein Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Så da var det ikke deg som svarte følgende da kona kom hjem etter jentehttetur og utbrøt forskrekket: "men har du ikke skfitet bleie på lillegutt emns jeg var borte?", hvorpå mannen svarte: "Nei, det står fra 5-8 kilo på bleiepakka, jo!" Hold opp, vi spiser her! 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hold opp, vi spiser her! Ble det skreppe på deg i går? 0 Siter
keinstein Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Ble det skreppe på deg i går? Kan. Men er en katt en substitutt? En sort og grå liten kattefrøken kommer av og til og får en ørliten matbit av meg. Hun inspiserer huset slik andre frøkner gjør, og går igjen. Gult halsbånd med telefonnummer og navnet "Gullet". Det må være et kvinnfolk som eier den? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ikke min far heller. Som hevn skifter ikke jeg bleie på han nå. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Men jeg har størst cock av oss! Det har du sikkert 0 Siter
Gjest trond-h Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hva gjør du om madammen blir syk? Gir blanke både i ungen og henne? Vis avsvar og ta skikkelig vare på alt som tilhører deg, personer minst like godt som egne fysiske eiendeler. Bleieskift har ikke noe med kjønnsroller å gjøre, selv om PK sosialister påstår det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.