Gjest det er faktisk kjerringarbeid Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hva gjør du om madammen blir syk? Gir blanke både i ungen og henne? Vis avsvar og ta skikkelig vare på alt som tilhører deg, personer minst like godt som egne fysiske eiendeler. Bleieskift har ikke noe med kjønnsroller å gjøre, selv om PK sosialister påstår det. Hva er du for en habjakk? 0 Siter
org Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Mannen min skiftet bleier like ofte som meg da barna var små. Hvis han aldri hadde giddet, tror jeg at forholdet ville fått problemer... 0 Siter
Gjest trond-h Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hva er du for en habjakk? Bare så du vet det: at jeg er imot likestilling i alle former hindrer meg ikke å ta skikkelig vare på familien min. Hjemme er det meg som bestemmer. Finner meg ikke i ett av nykkene fra PK-kultur, f.eks. byttet kona ut eget etternavn med mitt. Hun vet også godt hva jeg forventer av henne og retter seg etter det. Du oppnår ikke respekt hjemme, dersom du ikke tar skikkelig vare på familien din (om du har noen, da). 0 Siter
Gjest det er faktisk kjerringarbeid Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Bare så du vet det: at jeg er imot likestilling i alle former hindrer meg ikke å ta skikkelig vare på familien min. Hjemme er det meg som bestemmer. Finner meg ikke i ett av nykkene fra PK-kultur, f.eks. byttet kona ut eget etternavn med mitt. Hun vet også godt hva jeg forventer av henne og retter seg etter det. Du oppnår ikke respekt hjemme, dersom du ikke tar skikkelig vare på familien din (om du har noen, da). Sorry, jeg tok feil av deg. Du høres ut til å være en knakende kjekk kar. *riste hender* 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Synd for dem. Da har de gått glipp av noe spesielt, i alle fall om det gjelder deres eget barn. 0 Siter
Gjest morentilfire Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei nei, innen kort tid har disse Supernannyprogrammene lært oss hvordan vi skal lære barna å ta på Up-and-go'en selv! Yess! Den neste versjon av 'Ditt Kompetente Barn' vil ha et eget kapittel om barnets intuitive dragning mot slike praktiske løsniger! - hilsen morentilfire Ps: For den som lette ettter et fornuftig innlegg: Sorry, jeg lot meg friste av Berlitz humor i kveld. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Her er mitt forsøk: http://www.babalog.com/archives/diaper%20head%20boy.jpg Slett ikke verst for nybegynner å være ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Slett ikke verst for nybegynner å være ;-) Takk - jeg fikk et poeng for frammøte på den prøven. Det er ikke lett på barnepleierstudiet, skal jeg si deg. De tar ikke hensyn til mine idividuelle intresser. Jeg har forresten en veldig dårlig oppvekst, dårlig selvbilde og impulskontroll. Læreren sier jeg ikke ser forskjell på ei bleie og en snurpenot. Jeg tror hun er opprinnelig fisker fra Finnmark, hva gjør slike på barnepleierstudiet? Vi kan jo risikere at unga blir bløgget, sløyet og filetert? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Takk - jeg fikk et poeng for frammøte på den prøven. Det er ikke lett på barnepleierstudiet, skal jeg si deg. De tar ikke hensyn til mine idividuelle intresser. Jeg har forresten en veldig dårlig oppvekst, dårlig selvbilde og impulskontroll. Læreren sier jeg ikke ser forskjell på ei bleie og en snurpenot. Jeg tror hun er opprinnelig fisker fra Finnmark, hva gjør slike på barnepleierstudiet? Vi kan jo risikere at unga blir bløgget, sløyet og filetert? En liten moroklump er du ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 En liten moroklump er du ;-) Jeg blir alltid litt bekymret når jeg ser bortover hylla i butikken: Sviskegrøt, harvregrøt, barnegrøt... Og i kjøttdisken - familiedeig... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg blir alltid litt bekymret når jeg ser bortover hylla i butikken: Sviskegrøt, harvregrøt, barnegrøt... Og i kjøttdisken - familiedeig... Du høres en smule pinglete ut ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Du høres en smule pinglete ut ;-) Jeg er litt engstelig for litt av hvert, osonhuller, homsofiles rettigheter, folk som flykter fra sin mor (eller var det timor?) osv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er litt engstelig for litt av hvert, osonhuller, homsofiles rettigheter, folk som flykter fra sin mor (eller var det timor?) osv. Dakal liten.... *omsorgsfull* 0 Siter
keinstein Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Dakal liten.... *omsorgsfull* Takk. Det trenger jeg, for flere av mine innlegg er blitt slettet i dag. Men jeg er ikke slem? Mot snille? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.