Gå til innhold

Menn: skifte bleie - ikke faen

Anbefalte innlegg

Gjest det er faktisk kjerringarbeid
Skrevet

Hva gjør du om madammen blir syk? Gir blanke både i ungen og henne?

Vis avsvar og ta skikkelig vare på alt som tilhører deg, personer minst like godt som egne fysiske eiendeler.

Bleieskift har ikke noe med kjønnsroller å gjøre, selv om PK sosialister påstår det.

Hva er du for en habjakk?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

9

• ShitDiddelyDo

5

• flisa

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mannen min skiftet bleier like ofte som meg da barna var små.

Hvis han aldri hadde giddet, tror jeg at forholdet ville fått problemer...

Gjest trond-h
Skrevet

Hva er du for en habjakk?

Bare så du vet det: at jeg er imot likestilling i alle former hindrer meg ikke å ta skikkelig vare på familien min. Hjemme er det meg som bestemmer. Finner meg ikke i ett av nykkene fra PK-kultur, f.eks. byttet kona ut eget etternavn med mitt. Hun vet også godt hva jeg forventer av henne og retter seg etter det. Du oppnår ikke respekt hjemme, dersom du ikke tar skikkelig vare på familien din (om du har noen, da).

Gjest det er faktisk kjerringarbeid
Skrevet

Bare så du vet det: at jeg er imot likestilling i alle former hindrer meg ikke å ta skikkelig vare på familien min. Hjemme er det meg som bestemmer. Finner meg ikke i ett av nykkene fra PK-kultur, f.eks. byttet kona ut eget etternavn med mitt. Hun vet også godt hva jeg forventer av henne og retter seg etter det. Du oppnår ikke respekt hjemme, dersom du ikke tar skikkelig vare på familien din (om du har noen, da).

Sorry, jeg tok feil av deg. Du høres ut til å være en knakende kjekk kar.

*riste hender*

Skrevet

Synd for dem. Da har de gått glipp av noe spesielt, i alle fall om det gjelder deres eget barn.

Gjest morentilfire
Skrevet

Nei nei, innen kort tid har disse Supernannyprogrammene lært oss hvordan vi skal lære barna å ta på Up-and-go'en selv!

Yess! Den neste versjon av 'Ditt Kompetente Barn' vil ha et eget kapittel om barnets intuitive dragning mot slike praktiske løsniger!

- hilsen morentilfire

Ps:

For den som lette ettter et fornuftig innlegg: Sorry, jeg lot meg friste av Berlitz humor i kveld.

Skrevet

Slett ikke verst for nybegynner å være ;-)

Takk - jeg fikk et poeng for frammøte på den prøven.

Det er ikke lett på barnepleierstudiet, skal jeg si deg. De tar ikke hensyn til mine idividuelle intresser. Jeg har forresten en veldig dårlig oppvekst, dårlig selvbilde og impulskontroll.

Læreren sier jeg ikke ser forskjell på ei bleie og en snurpenot. Jeg tror hun er opprinnelig fisker fra Finnmark, hva gjør slike på barnepleierstudiet? Vi kan jo risikere at unga blir bløgget, sløyet og filetert?

Gjest togli
Skrevet

Takk - jeg fikk et poeng for frammøte på den prøven.

Det er ikke lett på barnepleierstudiet, skal jeg si deg. De tar ikke hensyn til mine idividuelle intresser. Jeg har forresten en veldig dårlig oppvekst, dårlig selvbilde og impulskontroll.

Læreren sier jeg ikke ser forskjell på ei bleie og en snurpenot. Jeg tror hun er opprinnelig fisker fra Finnmark, hva gjør slike på barnepleierstudiet? Vi kan jo risikere at unga blir bløgget, sløyet og filetert?

En liten moroklump er du ;-)

Skrevet

En liten moroklump er du ;-)

Jeg blir alltid litt bekymret når jeg ser bortover hylla i butikken: Sviskegrøt, harvregrøt, barnegrøt...

Og i kjøttdisken - familiedeig...

Gjest togli
Skrevet

Jeg blir alltid litt bekymret når jeg ser bortover hylla i butikken: Sviskegrøt, harvregrøt, barnegrøt...

Og i kjøttdisken - familiedeig...

Du høres en smule pinglete ut ;-)

Skrevet

Du høres en smule pinglete ut ;-)

Jeg er litt engstelig for litt av hvert, osonhuller, homsofiles rettigheter, folk som flykter fra sin mor (eller var det timor?) osv.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er litt engstelig for litt av hvert, osonhuller, homsofiles rettigheter, folk som flykter fra sin mor (eller var det timor?) osv.

Dakal liten....

*omsorgsfull*

Skrevet

Dakal liten....

*omsorgsfull*

Takk. Det trenger jeg, for flere av mine innlegg er blitt slettet i dag.

Men jeg er ikke slem? Mot snille?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...