Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si meg;- er det bare jeg som synes at hele forestillinga var genial? Synes dama og alt som hørte med var stilig jeg! Synge kan hu også! :-)

Veldig synd at hu ikke gikk videre,selv om hu kunne litt for det selv da...

Noen som støtter meg?

Liker at de skiller seg ut,men er litt overrasket over at jeg likte denne sjangeren...-for det er absolutt ikke min stil.Synes Island virkelig slo til i år,men hva hjalp det vel hva jeg syntes.. ;-)

Er forresten "synes" et verb? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor mye som ble vist på selve MGP-sendinga, men dette er jo også stor underholdning:

(særlig kommentarene fra de som ikke skjønner at dette er en del av gimmicken!)

Virker som MGP i det hele tatt var preget av parodier i år? Blir spennende å se om det blir noen nytenking til neste års utgave.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det GP du snakker om?

Jeg la bare merke til søppel. Søppel og monstre. Og noen snertne bæibs.

Men jeg foretrekker alltid monstre framfor snertne bæibs. Nesten alltid i hvert fall.

Skrevet

Men i alle dager! Nemi!?! Velkommen tilbake:-D

Jeg synes det var et skikkelig morsomt stunt. Særlig morsomt var det at det var så mange som tok det på ramme alvor. Heia Silvia!:-)

Skrevet

Vet ikke hvor mye som ble vist på selve MGP-sendinga, men dette er jo også stor underholdning:

Virker som MGP i det hele tatt var preget av parodier i år? Blir spennende å se om det blir noen nytenking til neste års utgave.

Og birdie også. Du verden. Nå venter jeg bare på at gyrken skal komme tuslende:-)

Skrevet

Og birdie også. Du verden. Nå venter jeg bare på at gyrken skal komme tuslende:-)

Hei, ja! :)

Skrevet

Men i alle dager! Nemi!?! Velkommen tilbake:-D

Jeg synes det var et skikkelig morsomt stunt. Særlig morsomt var det at det var så mange som tok det på ramme alvor. Heia Silvia!:-)

Heyyyy! Tonie?!!! Tøft! Hvordan går det? send meg en mail da,så jeg får høre :-D :-D [email protected]

Kuuult at flere synes som meg!! Hu var helt "dronning"!!!

Skrevet

å synes, syn(e)s, syntes, har syntes

Takker ;-)

Skrevet

Er det GP du snakker om?

Jeg la bare merke til søppel. Søppel og monstre. Og noen snertne bæibs.

Men jeg foretrekker alltid monstre framfor snertne bæibs. Nesten alltid i hvert fall.

Heheheheee. Monstre og snertne beibs har ofte en tillhørighet til hverandre. Bare se her:http://video.google.com/videoplay?docid=-5477477756459784400&q=lordi

og når du først er inne på snertne beibs,så ta en titt her òg :-D :http://www.silvianight.com/main.html

Lordi var helt konge!! Silvia Night var helt dronning! -men det er det ikke mange som har skjønt!

Skrevet

Foruten Lordi,så var årets MGP to skritt tilbake. Mye parodier,så sant,så sant!

Skjønner ikke at de vurderer engang å sende enkelte videre til finalen..Ta som f.eks de der ketchup damene og maaange andre... Oh my god!!! Tragiske greier!

Skrevet

Artig å se så mange "kjente" her ja :-)

Er Lion her fortsatt mon tro?

Skrevet

Damen er kul og litt gal og jeg liker den kombinasjonen :o)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i alt du skriver.

Har i utgangspunktet ikke sansen for sånt jeg heller, men det var noe med settingen - og _spesielt_ låta (og sangen) som gjorde den til en av de beste, spør du meg. :-)

Skrevet

Ja men i svarte -jeg satt jo og så hele MGP -og så ikke det kreaturet der? eller gjorde jeg det? :;)

Hun var bare med i semi'en.

Jeg fikk ikke med meg den, men så henne på "adresse".

Skrevet

Ja men i svarte -jeg satt jo og så hele MGP -og så ikke det kreaturet der? eller gjorde jeg det? :;)

Hun kom desverre ikke til finalen,gikk ut på semin (som gikk på tv torsdagen før).Hun gjorde seg litt upop kan en si. Synd ikke folk skjønte at dette var litt av imagen hennes..

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i alt du skriver.

Har i utgangspunktet ikke sansen for sånt jeg heller, men det var noe med settingen - og _spesielt_ låta (og sangen) som gjorde den til en av de beste, spør du meg. :-)

Ahhh,godt det ikke bare er meg ;) Folk rundt meg bare rister på hodet de,hehe.

Låten er skikkelig fengende den,-og dama med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...