Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun kom desverre ikke til finalen,gikk ut på semin (som gikk på tv torsdagen før).Hun gjorde seg litt upop kan en si. Synd ikke folk skjønte at dette var litt av imagen hennes..

Hva er alt dette snakket om finalen?

De sang da kun en gang hver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at Øst-Europa ble med i EBU har det blitt alt for mange land som ønsker å delta. Derfor har de en slags "kvalifiseringsrunde".

Dem som er direkte kvalifisert til finalen er de landene som ble blandt de 10 beste i fjor, + 4-5 land som har kjøpt seg fast plass. Altså land som er så store bidragsytere til EBU at de alltid er garantert finaleplass. dette gjelder bl.a. UK (husker ikke hvem de andre er).

Alle andre land på i semifinale. Den gikk på torsdag, og de 10 beste eller noe slikt derfra får delta i finalen.

Skrevet

Du må følge med gutt!;-) Noen var direkte kvalifisert (bl.a Norge utifra plasseringer fra finalen i fjor. De ti beste trur eg..) 14 av 24 eller noe måtte kvalifisere seg til finalen i år,deriblant Island og Sverige.

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må følge med gutt!;-) Noen var direkte kvalifisert (bl.a Norge utifra plasseringer fra finalen i fjor. De ti beste trur eg..) 14 av 24 eller noe måtte kvalifisere seg til finalen i år,deriblant Island og Sverige.

:-)

Jeg vet ikke hva som er mest flaut. At du og morsan har full kontroll på alle rundene, eller at jeg satt hele lørdagen og ventet på Jahn Teigen. :)

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mest flaut. At du og morsan har full kontroll på alle rundene, eller at jeg satt hele lørdagen og ventet på Jahn Teigen. :)

;-)

Det er tross alt begrenset hvor stor innsats som trengs for å få med seg dette med rundene, da! ;-)

I fjor ble det f eks gjort et stort poeng av at WigWam måtte gjennom en kvalikrunde pga dårlig resultat året før, og at de gjennom sin relativt gode plassering sikret Norge plass i finalen året etter! :-)

Men mulig du bare har et innebygget JP-filter i ørene som bare stenger ut all støy som kommer fra den kanten, også når det er av det mer informative ikke-ironiske slaget! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

;-)

Det er tross alt begrenset hvor stor innsats som trengs for å få med seg dette med rundene, da! ;-)

I fjor ble det f eks gjort et stort poeng av at WigWam måtte gjennom en kvalikrunde pga dårlig resultat året før, og at de gjennom sin relativt gode plassering sikret Norge plass i finalen året etter! :-)

Men mulig du bare har et innebygget JP-filter i ørene som bare stenger ut all støy som kommer fra den kanten, også når det er av det mer informative ikke-ironiske slaget! ;-)

Årets GP var nok det første jeg så siden jeg en gang i min barndom satt under stuebordet med båndopptakeren og tok opp Do Re Mi Fa Så La Ti Tå. :)

Skrevet

Årets GP var nok det første jeg så siden jeg en gang i min barndom satt under stuebordet med båndopptakeren og tok opp Do Re Mi Fa Så La Ti Tå. :)

*he he* Hsuker godt dette med å ta opp MGP med kassettspiller foran tv'en! ;-) Alle måtte være musestille! :-)

Men fordi jeg er lillesøster, var jeg henvist til å ta opp fra disse "adresse-programmene", mens storesøster fikk tatt opp fra selveste finalen!

Men vi hadde begge slutta med det lenge før do-re-mi, da! ;-)

Skrevet

Heyyyy! Tonie?!!! Tøft! Hvordan går det? send meg en mail da,så jeg får høre :-D :-D [email protected]

Kuuult at flere synes som meg!! Hu var helt "dronning"!!!

Fint at du titta innom! Hotten min ble stengt fordi jeg var inaktiv en lengre periode, så jeg mista adressa di. Men nuh kommer det mail snart:-)

Skrevet

Artig å se så mange "kjente" her ja :-)

Er Lion her fortsatt mon tro?

Det tror jeg ikke. I så fall har hun nytt nick og ny stil:-)

Skrevet

Hehe,si det du.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...