Gå til innhold

Reservere seg mot telefonselgere og tiggere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg snart sprø! Ringer folk som skal selge meg alt mulig dritt, eller skal tigge penger til ditt og datt eller spørreundersøkelser om p-piller som foregår automatisk. Disse ringer selvfølgelig midt i duppen eller midt i middagen til sønnen min, og nå er jeg drittlei!

Har svart neitakk høflig, men noen gir seg faen ikke, så nå er jeg forbanna. Stakkars neste som ringer.. *argh*

Hvordan kan jeg reservere meg mot disse irriternde telefonene? Ikke alle ringer fra skjult nr. heller, dessuten har flere venninner og faren min skjult nr. så må svare.

HELP! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å reservere alle voksne i husstanden. Og hvis dere flytter, må du oppdatere adressa.

Det kan ta ca 3 mnd fra du reserverer deg til du er ute av listene (treghet i systemet).

Gjest glaice
Skrevet

Har reservert alle i husstanden jeg, men det hjelper bare litt...

I førsten sa jeg klart ifra at jeg hadde reservert meg, og fikk da til svar at de oppdaterte listene sine hver 3.mnd, så hvis det var under tre mnd siden jeg reserverte meg, så stod jeg på lista dems...

Men dette hjalp ikke etter tre mnd heller, jo, kanskje bitte litt...

Når det ringer selgere eller tiggere nå, bare legger jeg på med en gang jeg skjønner det, gidder ikke være høflig, sint, eller noen verdens ting, Legg på røret! enkelt og greit ;-)

Skrevet

Oi, det var jo lett! Nå har jeg også reservert meg - er så grundig lei av å bli forsøkt påprakket rosenrot og annen drit av pågående telefonselgere.

Bare vær klar over at de du har vært kunde hos en gang i tiden ikke omfattes av reservasjonsregisteret.

Men man kan kreve å bli slettet fra deres registre allikevel, men helst skriftlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...