flisa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/24/467137.html Er det mulig for en 9-åring og kneble og binde seg, og involvere 2 menn, en bil - og en venninne som forteller om de samme mennene fra tidligere på dagen? rart. Jeg har selv en 9-åring 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Kanskje hun har fått en venninne til å binde seg, og avtalt med henne at de skulle gi samme forklaring?. Synes også det høres utrolig ut. Men kanskje hun har atferdsmessige problemer og har et stort behov for oppmerksomhet?. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Høres merkelig ut. Min første tanke da de sa det ikke hadde skjedd noe kriminelt, var at hun måtte ha overtalt noen til å binde seg - som en lek. Men journalisten påstår i hvert fall at hun skal ha bundet seg selv. Og så hardt at hun måtte løsnes med kniv. Høres bare utrolig merkelig ut... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Merkelig! En niåring kan knapt å knyte jo. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Rart ja. Men sånn rent praktisk: dersom hun bar evar bundet fast med ett ben eller kanskje to, er det ingen umulig kunst å klare det selv. Og dersom det var et tynt tau er det ikke så vanskelig å gjøre knuten så hard at det er raskere å skjære enn å knyte opp tauet. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Rart ja. Men sånn rent praktisk: dersom hun bar evar bundet fast med ett ben eller kanskje to, er det ingen umulig kunst å klare det selv. Og dersom det var et tynt tau er det ikke så vanskelig å gjøre knuten så hard at det er raskere å skjære enn å knyte opp tauet. Det er sant -vet ikke hvorfor jeg så for meg svært, tjukt tau har nok sett for mye på LOST. En venn av meg fortalte at de hadde lekt indianer og cowblu som små - og bundet fast "Månestråle" - og så hadde de glemt henne da de ble ropt inn til middag - leeeeeeenge. Jeg trodde først det var noe sånt som hadde skjedd. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Godt de ikke startet en ny Bjugn-sak? Før vi veit ordet av det er 19 arrestert? 0 Siter
Line Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Niåringen min gjør mye rart altså, men det der hadde vært utenfor hans fantasi å klare å finne på. Synes hele greia der var merkelig, jeg. Kanskje hun er blitt så skremt av et eller annet, at hun har benektet og fortrengt hele tida, fordi hun har fått trusler om noe som har skremt henne til å tie og lyve? 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Tror ikke hun har gort dette selv... 0 Siter
Gjest Kulturforskjeller Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Er det mulig at noe faktisk skjedde med henne seksuelt, men at det i den kulturen ville "ødelegge" hele hennes fremtid i sitt miljø om det kom ut, og derav historien vi nå har fått høre? 0 Siter
Gjest RykteloriLEI Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Typisk norsk! Herlige spekulasjoner som ved Orderud og Bjugn. 0 Siter
flisa Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 Typisk norsk! Herlige spekulasjoner som ved Orderud og Bjugn. Langt i fra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.