Gå til innhold

Javel ja

Anbefalte innlegg

Gjest overleveren
Skrevet

Jeg har et tydelig behov for å få ut tankene... jeg skriver og skriver.. ikke manisk... men det er tydeligvis noe som har behov for å komme ut.. men jeg vet ikke hva det er på forhånd.. noen ganger vet jeg det.. andre ganger ikke... så da skriver jeg bare videre... og ja ... jeg drømte en skikkelig drøm inatt... den lærte meg noe ja.. jeg noterte den da jeg våknet... dersom jeg ikke hadde gjort det.. så er det ikke sikkert at jeg ville husket det nå faktisk.. så kan man lure på hvorfor det er så viktig å huske alt man har opplevd.. vel.. ikke alt... men noe er viktigere enn annet... det handler vel om å gjøre bevisstheten så behagelig som mulig.. eller noe... jeg vet ikke..

Videoannonse
Annonse
Gjest overleveren
Skrevet

Noe vil ut... men jeg vet ikke hva det er denne gangen... da har jeg kommet langt.. men jeg stoppes liksom opp på en måte... fuglesang i trærne...

så er det over til diktning... det er vel det som skjer når man er i slike faser... at man går over til diktningen...

En mann som går langs strandkanten.

Men så er det slik at det nytter ikke å dikte her..

Gjest overleveren
Skrevet

Noe vil ut... men jeg vet ikke hva det er denne gangen... da har jeg kommet langt.. men jeg stoppes liksom opp på en måte... fuglesang i trærne...

så er det over til diktning... det er vel det som skjer når man er i slike faser... at man går over til diktningen...

En mann som går langs strandkanten.

Men så er det slik at det nytter ikke å dikte her..

Men fakta er jo at jeg er veldig sliten faktisk.. riktig nok mener jeg å merke at bunnen kan være nådd.. kanskje er det håp om at jeg nå er i bunn.. og samles der en stund fremover...før kreftene kommer tilbake.. Det er virkelig lov å håpe på det!

Gjest overleveren
Skrevet

Men fakta er jo at jeg er veldig sliten faktisk.. riktig nok mener jeg å merke at bunnen kan være nådd.. kanskje er det håp om at jeg nå er i bunn.. og samles der en stund fremover...før kreftene kommer tilbake.. Det er virkelig lov å håpe på det!

isbjørnens strev over isen

fiskerens stormfulle fart mot land

eikebladet seilende mot vinden

dype fotavtrykk langs strandkanten

maurens stokk over skuldrene

Skrevet

isbjørnens strev over isen

fiskerens stormfulle fart mot land

eikebladet seilende mot vinden

dype fotavtrykk langs strandkanten

maurens stokk over skuldrene

hei.

Og når man er HELT på bunnen er det bare en vei og det er OPP.

Håper du finner den veien.

Gjest a survivor
Skrevet

hei.

Og når man er HELT på bunnen er det bare en vei og det er OPP.

Håper du finner den veien.

Tusen takk. I like måte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...