Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

Anbefalte innlegg

Gjest Tingelingen
Skrevet

Jeg husker tre ting:

Jeg våkner på eksamensdagen, og får panikk fordi det er nettopp den dagen. Jeg kommer på at jeg ikke har lest i det hele tatt. Ekkel følelse.

Jeg spiser middag med min kjære(jeg har egentlig ingen, men det er fyren jeg kunne tenke meg å ha). Plutselig kommer eksen hans frem og han drar sammen med henne. Jeg sitter alene igjen. Ekkel følelse.

Hmm, var en tredje drøm. Men ser ut til at jeg har glemt det nå. Var ekkel følelse på den tredje også.

Jeg sover visst ikke så godt med eksamensnerver.. Under en uke til dommedag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sovnet og drømte at kompisen skravlet, plutselig våknet jeg og det var sant!

Skrevet

Jeg hadde noen drømmer i natt, som jeg tror jeg bør holde for meg selv :P

Gjest overleveren
Skrevet

Jeg hadde noen drømmer i natt, som jeg tror jeg bør holde for meg selv :P

Drømmer du fortsatt eller? :)

Gjest blue cucumber
Skrevet

Det var ett eller annet med at jeg skulle fra et hus til et annet, og så hadde jeg ikke klærne mine der, bare en BH og truse. Og jeg holder jakka foran meg, så ingen av de der ute skal se hvor lite klær jeg har på meg.

ekkel drøm!!

Gjest Femur
Skrevet

Jeg drømte at barndomsskolen min var omgjordt til et fengsel og jeg måtte sone for noe jeg ikke hadde gjordt. Merkelig nok så var de gamle vennene mine insatte også. I fengselet så var der hver salattid hver dag hvor vi skulle sitte i en ring å spise salat, men vi fikk ulik dressing. Siden utdelingen og systemet med dressingene tok veldig lang tid, så klarte jeg å stikke av. På fotballbanen hadde jeg ordnet meg med en båt som skulle frakte meg bort.

Akkurat når jeg løp over en myr mot fotballbanen så våknet jeg av korpsmusikk utenfor vinduet! Er det mulig! Trodde ikke korpsfolket var ute å gikk på himmelspretten.

Så jeg fikk aldri med meg om jeg klarte å rømme :/

Gjest Princess Peach
Skrevet

Drømte at vi drev og øvet på forestillingen jeg skal være med på i juni, og det ble selvsagt bare tull og tøys. :)

Skrevet

Drømte mye rart i natt jeg og, gitt.

Husker blant annet at jeg omtrent ramlet opp i senga til en av brukerne jeg pleier å legge, og at vedkommende holdt på å le seg ihjel (vanligvis er h*n ikke så veldig raus med smilene).

Deretter drømte jeg at jeg traff en jeg liker godt på en ferietur, men det var vel midt i den drømmen at vekkeklokka mi ringte. Typisk. Kunne tenkt meg å "se" fortsettelsen!

Resten husker jeg ikke, men jeg husker det var en god del rare ting som foregikk i natt...

Skrevet

Drømte mye rart i natt jeg og, gitt.

Husker blant annet at jeg omtrent ramlet opp i senga til en av brukerne jeg pleier å legge, og at vedkommende holdt på å le seg ihjel (vanligvis er h*n ikke så veldig raus med smilene).

Deretter drømte jeg at jeg traff en jeg liker godt på en ferietur, men det var vel midt i den drømmen at vekkeklokka mi ringte. Typisk. Kunne tenkt meg å "se" fortsettelsen!

Resten husker jeg ikke, men jeg husker det var en god del rare ting som foregikk i natt...

Hadde du holkeføre?

Skrevet

Holkeføre?

Holkeføre = god og våt i musa.

Skrevet

Holkeføre = god og våt i musa.

Det husker jeg ikke :)

Får se om drømmen gjentar seg når jeg er ferdig med nattevakthelga mi...

Skrevet

Det husker jeg ikke :)

Får se om drømmen gjentar seg når jeg er ferdig med nattevakthelga mi...

hehe, takk for sporty svar;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...