Gå til innhold

Nå fikk jeg kjeft fordi vi kjøpte gave til mor...

Anbefalte innlegg

Gjest en voksen datter
Skrevet

Vi søsken ga en gave til moren vår (cd'er med musikk fra 50-tallet). Så kommer faren min på døren her og er irritert fordi vi har kjøpt gave; vi må avtale med de først! De bryr seg ikke om noe de ikke trenger..... Og hva kostet det? Jeg er så irritert og lei meg, for hvorfor skal han ødelegge dagen? Jeg skrev her før en gang fordi han blir sur når han får gave, men nå skulle han altså blande seg igjen. (Om mor ble ikke helt glad for gaven, for artister hun likte liker hun ikke lenger osv.)

Videoannonse
Annonse
Gjest overleveren
Skrevet

Jeg syns iallefall at du var kjempegod som kjøpte gav til din mor! Veldig flott gjort! Du hedrer dine foreldre slik. Mer kan du ikke gjøre! Jeg syns du er god jeg! Det er iallefall min mening.

Skrevet

Si at hvis hun ikke vil ha gaven, kan hun gi den tilbake, så kan dere bruke pengene/tilgodelappen på dere selv.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tja, moren din burde vite at det går an å bytte CD'er.

Faren din burde holde seg unna, mener jeg.

Angelica :o)
Skrevet

Det er godt du ikke er som dine foreldre! Du har nok et mye rikere liv enn de :)

Skrevet

Er de tilbakestående?

"......................................."

Skrevet

Jeg hadde blitt dødelig fornærmet dersom dattera mi ikke hadde kjøpt gave til meg. Jeg kjøper til henne og jeg ønsker meg ting jeg også og synes det er hyggelig med gave på bursdagen.

Gjest en voksen datter
Skrevet

Jeg hadde blitt dødelig fornærmet dersom dattera mi ikke hadde kjøpt gave til meg. Jeg kjøper til henne og jeg ønsker meg ting jeg også og synes det er hyggelig med gave på bursdagen.

Her ble det bare sur stemning. :-(

Skrevet

Her ble det bare sur stemning. :-(

Jeg skjønner ikke sånt jeg men nå er jeg så barnslig at jeg liker å få gaver av ungene, særlig hvis jeg har fått lov å ønske på forhånd. Jeg fikk webkamera til jul og var superhappy.

Skrevet

De folka der hadde jeg ikke lenger kjøpt en ting til.

Skrevet

Jeg syns iallefall at du var kjempegod som kjøpte gav til din mor! Veldig flott gjort! Du hedrer dine foreldre slik. Mer kan du ikke gjøre! Jeg syns du er god jeg! Det er iallefall min mening.

hihi - er du en engel? :D

Gjest krøll@alefa
Skrevet

Faren din må ha en skrue løs!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Noe så utakknemlig! Hadde blitt kjempeskuffa hvis mine foreldre hadde reagert slik.

Gjest overleveren
Skrevet

hihi - er du en engel? :D

Nei. Det er jeg ikke :) Bare et helt vanlig menneske :)

Gjest LionQueen
Skrevet

Det er de som er uhøflige og unormale! Ikke la dem såre deg. Vet det ikke er lett, men...

*trøsteklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...