Gjest en voksen datter Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Vi søsken ga en gave til moren vår (cd'er med musikk fra 50-tallet). Så kommer faren min på døren her og er irritert fordi vi har kjøpt gave; vi må avtale med de først! De bryr seg ikke om noe de ikke trenger..... Og hva kostet det? Jeg er så irritert og lei meg, for hvorfor skal han ødelegge dagen? Jeg skrev her før en gang fordi han blir sur når han får gave, men nå skulle han altså blande seg igjen. (Om mor ble ikke helt glad for gaven, for artister hun likte liker hun ikke lenger osv.) 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg syns iallefall at du var kjempegod som kjøpte gav til din mor! Veldig flott gjort! Du hedrer dine foreldre slik. Mer kan du ikke gjøre! Jeg syns du er god jeg! Det er iallefall min mening. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Si at hvis hun ikke vil ha gaven, kan hun gi den tilbake, så kan dere bruke pengene/tilgodelappen på dere selv. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Tja, moren din burde vite at det går an å bytte CD'er. Faren din burde holde seg unna, mener jeg. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det er godt du ikke er som dine foreldre! Du har nok et mye rikere liv enn de 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Er de tilbakestående? "......................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg hadde blitt dødelig fornærmet dersom dattera mi ikke hadde kjøpt gave til meg. Jeg kjøper til henne og jeg ønsker meg ting jeg også og synes det er hyggelig med gave på bursdagen. 0 Siter
Gjest en voksen datter Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg hadde blitt dødelig fornærmet dersom dattera mi ikke hadde kjøpt gave til meg. Jeg kjøper til henne og jeg ønsker meg ting jeg også og synes det er hyggelig med gave på bursdagen. Her ble det bare sur stemning. :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Her ble det bare sur stemning. :-( Jeg skjønner ikke sånt jeg men nå er jeg så barnslig at jeg liker å få gaver av ungene, særlig hvis jeg har fått lov å ønske på forhånd. Jeg fikk webkamera til jul og var superhappy. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 De folka der hadde jeg ikke lenger kjøpt en ting til. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg syns iallefall at du var kjempegod som kjøpte gav til din mor! Veldig flott gjort! Du hedrer dine foreldre slik. Mer kan du ikke gjøre! Jeg syns du er god jeg! Det er iallefall min mening. hihi - er du en engel? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Noe så utakknemlig! Hadde blitt kjempeskuffa hvis mine foreldre hadde reagert slik. 0 Siter
Gjest overleveren Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 hihi - er du en engel? Nei. Det er jeg ikke Bare et helt vanlig menneske 0 Siter
Gjest LionQueen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det er de som er uhøflige og unormale! Ikke la dem såre deg. Vet det ikke er lett, men... *trøsteklem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.