Gjest KariKruskakli Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 JEg har ikke noe problemer med å klippe plenen på søndag eller helligdager. Men jeg venter til etter kirketid, dvs. til etter kl. 13. Det gjorde jeg også Har holdt på i mange timer og det behøvdes. Nå skal jeg bare ut å sette noen blomster i krukker, så skal jeg inn i igjen å lage kakao til minstemor og meg og hvile ryggen min. Fy søren, så vondt jeg har. Den tåler ingenting lenger den ryggen min, enda jeg trener og greier. (måtte bare syte litt) 0 Siter
Gjest Grammatikk Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Plena?? Heter det virkelig ei plen, plena, osv. Eller heter det en plen, plenen. Mener ikke å være stygg. Lurer bare. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det snek seg nok inn litt dialekt inn der. Men er det ikke valgfritt for®esten? Lenge siden jeg gikk på skolen nå 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Plena?? Heter det virkelig ei plen, plena, osv. Eller heter det en plen, plenen. Mener ikke å være stygg. Lurer bare. Svar til deg havnet over her. 0 Siter
Gjest ratatataaaa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 ...hva kirketid har med dette å gjøre. De som er i kirka hører jo ikke gressklipperen lell. Og de som ikke går i kirka,-hvorfor er de opptatt av kirketid.....??? Stille ved sovetid høres mer fornuftig ut. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 ...hva kirketid har med dette å gjøre. De som er i kirka hører jo ikke gressklipperen lell. Og de som ikke går i kirka,-hvorfor er de opptatt av kirketid.....??? Stille ved sovetid høres mer fornuftig ut. Jeg skjønner det ikke jeg heller. Kirka er langt herifra og de hører ingenting. De som ikke er i kirka, tror jeg ikke bryr seg likevel. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 ...hva kirketid har med dette å gjøre. De som er i kirka hører jo ikke gressklipperen lell. Og de som ikke går i kirka,-hvorfor er de opptatt av kirketid.....??? Stille ved sovetid høres mer fornuftig ut. Det har fra gammelt av med folkeskikk å gjøre. Jeg er ikke gammel, men jeg driver ikke med bråkete arbeid på søndager eller helligdager. Ikke er jeg religiøs heller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg gjør gjerne begge deler. Har holdt på i hagen i mange timer nå, og det kjennes som ryggen skal brekke i to. Det er ulempen med hus og hage vet du. Vi andre slipper unna med et par verandakasser og litt andre blomster ved siden av ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.