Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd de siste ukene? Med Kirsty og Jade blant annet.

Videoannonse
Annonse
Gjest kort fortalt
Skrevet

De fant ut at de egentlig ikke var tvillinger, Jade bestemte seg for å dra til "byen" og bomed Kit.

Angelica :o)
Skrevet

De fant ut at de egentlig ikke var tvillinger, Jade bestemte seg for å dra til "byen" og bomed Kit.

Hvorfor er de ikke tvillinger?

Skrevet

Gjest En aldri så liten tabbe
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148565204' post='3130800]

Ble byttet opp på fødestuen.

Gjest kort fortalt
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148565203' post='3130799]

Jade og en annen ble forvekslet på sykehuet ved fødselen. De egentlige foreldrene til Jade kom til fam. S og viste et bilde av datteren sin - som var helt lik Kirsty. Akkurat som om ikke foreldrene hadde visst om barna var eneggede eller toeggede. Antar også at det vil være rimelig vanskelig å "miste" den ene av to helt like babyer, men ok...

Skrevet

Ble byttet opp på fødestuen.

He he.. blir nesten som Glamour det her

Skrevet

Jade og en annen ble forvekslet på sykehuet ved fødselen. De egentlige foreldrene til Jade kom til fam. S og viste et bilde av datteren sin - som var helt lik Kirsty. Akkurat som om ikke foreldrene hadde visst om barna var eneggede eller toeggede. Antar også at det vil være rimelig vanskelig å "miste" den ene av to helt like babyer, men ok...

Tar av på H&A for tiden, da!

Jeg har ikke sett på lenge så må si dette kom som en overraskelse :)

Mary Poppins
Skrevet

hva har skjedd mellom Leah og han andre (husker ikke navnet) ..har de hatt sex?

Gjest kort fortalt
Skrevet

hva har skjedd mellom Leah og han andre (husker ikke navnet) ..har de hatt sex?

Vet ikke helt om jeg vet hvem du mener, men eh...nei? Han lege-typen som er sammen med hun brunetten? Han og Leah kysset en kveld (?), men ikke noe mer som jeg har fått med meg i alle fall.

Mary Poppins
Skrevet

Vet ikke helt om jeg vet hvem du mener, men eh...nei? Han lege-typen som er sammen med hun brunetten? Han og Leah kysset en kveld (?), men ikke noe mer som jeg har fått med meg i alle fall.

Ja han ja.. kysset? er det alt? trodde de hadde gjort en god del mer jeg

Gjest kort fortalt
Skrevet

Ja han ja.. kysset? er det alt? trodde de hadde gjort en god del mer jeg

Tror ikke det. Har ikke fulgt sånn veldig med jeg heller.Men alle overreagerer jo sånn i den serien, at det forbløffer meg ikke at det blir baluba ut av et lite kyss.

Gjest blue cucumber
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148565523' post='3130808]

Tar av på H&A for tiden, da!

Jeg har ikke sett på lenge så må si dette kom som en overraskelse :)

Jeg lurer på om hun som spiller Kirsty skal spille begge rollene. Hun som spiller Laura kommer snart inn i serien igjen. (har sjekket noen nettsider).

Skrevet

Jeg lurer på om hun som spiller Kirsty skal spille begge rollene. Hun som spiller Laura kommer snart inn i serien igjen. (har sjekket noen nettsider).

Blir artig og se.. Hvis jeg husker å se på da ;)

Gjest hekta på h&a
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148579924' post='3131204]

Blir artig og se.. Hvis jeg husker å se på da ;)

Jepp, Kirsty Wright spiller begge rollene.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Jepp, Kirsty Wright spiller begge rollene.

Det blir for dumt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...