Gjest bare morro å høre.... Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Favoritt sangen min er "Spending my time" med Roxette. Hvilken sang er deres favoritt? Har dere mange favoritter kanskje? Arti å høre hvilken sanger dere liker.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg klarer ikke Roxette! Jeg liker mye forskjellig musikk, som f.eks. Black eyed peas med "Pump it" og "My humps" + Iron Maiden med "Infinite dreams". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 I dag er det Orgasmatron med Sepultura, selv om jeg egentlig er av typen som går i tog mot coverlåter. 0 Siter
Nemi Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 "Master of puppets" og "Mama said" med Metallica ++. "Seasons in the abyss" med Slayer.+ maaaange flere sanger med div. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 "Master of puppets" og "Mama said" med Metallica ++. "Seasons in the abyss" med Slayer.+ maaaange flere sanger med div. Du må skaffe deg dvd-en Reign in Blood - Still Reigning. Satan det er bra greier! Så dem live to ganger i fjor. I Spektrum og på Rockefeller, og spesielt intimkonserten på Rockefeller røska så jævlig at jeg fortsatt sitter og nynner på Angel of Death. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Den sangen som surrer i mitt hode for tida er -fotball er supert. Vinnerlåta i barnas GP. Den hører jeg daglig her i huset 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 For tiden: Den polske gruppen Moonlight, og sangen "Spy". 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 For tiden:Shakira "hips don`t lie"..=) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 "Våren" av Vivaldi er noe av det nydeligste jeg vet. Sang - oj, veldig vanskelig å velge. Det er nok en ballade. Kanskje "Killing me softly" med Fugees? 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Oj. Har vel ikke én favoritt. Heller forferdelig mange.... Men for tiden har jeg hatt litt dilla på Covenant låtene "Bullet" og "Call the ships to port". Og Depeche Mode's "Never let me down again". Og hele Total albumet til Seigmen 0 Siter
Gjest bare morro å høre... Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 "Våren" av Vivaldi er noe av det nydeligste jeg vet. Sang - oj, veldig vanskelig å velge. Det er nok en ballade. Kanskje "Killing me softly" med Fugees? helt enig...."våren" kan jeg godt høre på jeg også ja,å bare nyte musikken.... 0 Siter
Gjest bare morro å høre... Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg klarer ikke Roxette! Jeg liker mye forskjellig musikk, som f.eks. Black eyed peas med "Pump it" og "My humps" + Iron Maiden med "Infinite dreams". Hehe..Roxette er bare et blaff akkurat nå det.Som lenger oppe i tråden her nevnte noen Shakira med Hips don`t lie - den syns jeg er knall. Har den sangen som ringelyd på mobilen! 0 Siter
Nemi Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Du må skaffe deg dvd-en Reign in Blood - Still Reigning. Satan det er bra greier! Så dem live to ganger i fjor. I Spektrum og på Rockefeller, og spesielt intimkonserten på Rockefeller røska så jævlig at jeg fortsatt sitter og nynner på Angel of Death. Ja,det tror jeg på! Skal legge det på minnet. Må vel bestilles den da,teker jeg. Slayer ER rå! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.