Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 I dag fant jeg en pose vanlige poteter i fryseren. Det er sikkert et av barna mine som har misforstått når jeg har bedt det om å ta potetene ned i kjelleren. Men er potetene brukbare? Jeg har tenkt å grille dem. 0 Siter
edlih Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tror poteter som har vært frosne blir søte når det ikke har vært gjort noe med dem før de blir frosset. 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nei, poteter tåler ikke å bli frosset. Den store katastrofen for potetbonden er hvis potetene fryser. Men, kokte/forvellede poteter kan fryses. Hilsen ungkar 0 Siter
keinstein Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 De er ganske sikkert blitt søte og ikke noe gode. Potetstivelse blir underlig nok delvis til sukker i fryseren. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Takk for svar. Nå kastes potene i søpla og så får jeg prøve å finne noe annet til grillen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.