Gjest meinu Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hva koster det å kjøpe og installere? Er dere fornøyd med sentralstøvsuger? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Priser vet jeg ikke, hos oss var det en del av pakka når vi bygget hus. Men er veldig fornøyd med å ha sentralstøvsuger kontra vanlig ja. Deilig å slippe å ha annet enn støvsugerslangen å flytte rundt på, særlig vi som har to etasjer. Og så er det jo en klar fordel for luftkvaliteten inne. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Vet ikke pris, det var en i huset når vi kjøpte det. MEn jeg er veldig fornøyd. Ulempen er at det er litt ufjampete med den lange slangen. Fordelen er myyyyye mer! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg husker ikke lenger hva vi ga for sentralstøvsugeren, men vi monterte den selv. Vi er svært fornøyde. Deilig å slippe å høre bråket fra maskinen og alle småpartikler går ut. Jeg ser at noen klager over den lange slangen, men den har aldri irritert meg. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Vår fulgte med huset (nytt hus) så vet ikke pris. Den heter Villavent, og jeg er IKKE fornøyd! Tror det er 1350w, har faktisk lagt den bort på loftet, og tatt fram en vanlig støvsuger jeg hadde fra før. Alle skryter av sentralstøvsuger, og jeg tror det er veldig bra, men ikke den vi har. Kjøp et annet slag! Vår suger dårlig, røret faller av slangen, og riper parketten! Dette gjelder alle naboene med samme slaget, så kan vel ikke være bare jeg som gjør noe feil? Vi må også bytte poser på vår, og de posene har vi ikke funnet noe annet sted enn på nettet, idiotisk! Så mittt råd: kjøp ikke Villavent! -andre slag er sikkert bedre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.