Gå til innhold

Sur DOL-kjerring

Anbefalte innlegg

Gjest PMS i lufta
Skrevet

Jeg er så grinete i dag. Forslag til noe som hjelper på humøret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vin og snop? En tur på byen? Et langt, aromatisk bad? En god film?

Skrevet

Knert en flaske vin mens du glaner på noe sprøyt på tv. Eller gjør husarbeid naken. Sett på noe kul musikk og vrikk på rumpa med en kost som partner.

Gjest hahahahaha
Skrevet

Se på Top Model på tv3. De får makeover, og det er hyle- og grinekonkurranse. Hysterisk!

hare1365380455
Skrevet

Hør litt disco og spis en sjokolade!

Mista nikket
Skrevet

Syns du kan tillate deg å være sur jeg

Skrevet

Kjøp en STOOOOR pose med små-godt, 1,5 liter cola ,isoler deg fra omverden......lei en god film og nyyyyyyt stillheten og freden fra alt som irriterer deg! Det funker hvertfall for meg! tihi....

Bare så du vet det...
Skrevet

Alle kjerringer på DOL er sure!

Gjest PMS i lufta
Skrevet

Ali kaffe, kurerer gruff ;)

Har fått i meg litt kaffe nå, og det er jo godt :)

Gjest PMS i lufta
Skrevet

Kjøp en STOOOOR pose med små-godt, 1,5 liter cola ,isoler deg fra omverden......lei en god film og nyyyyyyt stillheten og freden fra alt som irriterer deg! Det funker hvertfall for meg! tihi....

Takk, det var gode forslag, men kan ikke stikke fra barna. Jeg skal prøve å få kommet meg ut en dag, så kan han far i huset ta seg av dem :)

Gjest PMS i lufta
Skrevet

Syns du kan tillate deg å være sur jeg

Det hjalp litt på å syte her, og å lese de fine svarene etterpå :)

Gjest PMS i lufta
Skrevet

Hør litt disco og spis en sjokolade!

Jeg satt på Kim Larsen, den plata fra 80-tallet som var så populær. Herlig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...