Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Du får lese linkene. Det er forskjell på hva som er anbefalt for en toppidrettsutøver, rekrutt osv., som gjerne har en helt annen fysisk belastning (og svetting som gjør at man må erstatte et større væsketap) enn hva som er anbefalt og heldig for "folk flest" med et normalt aktivitetsnivå. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Det er forskjell på hva som er anbefalt for en toppidrettsutøver, rekrutt osv., som gjerne har en helt annen fysisk belastning (og svetting som gjør at man må erstatte et større væsketap) enn hva som er anbefalt og heldig for "folk flest" med et normalt aktivitetsnivå. Jada, jeg vet det kjære deg, jeg refererer bare til det som står i linkene. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jada, jeg vet det kjære deg, jeg refererer bare til det som står i linkene. Jeg er nok ikke din kjære :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Har egentlig ikke snøring jeg... skjønner ikke hva du prøver å si egentlig. Det med vann er helt avhengig av hva du ellers får i deg, foretar deg, temperatur og luftfuktighet. Det er vel som det sies, se litt på urinmengde og farge. Hvis du jobber hardt, det er varmt og tørr luft, så trenger du opptil dobbelt så mye vann. Et lite uoffiselt forsøk på jobben gikk ut på å drikke to desiliter pr time etter klokka hele dagen, kutte ut kaffe og te, og ellers observere hvordan det gikk med tørre øyne og kløe i huden som flere snakket om. Etter en uker kunne nesten alle rapportere mye bedre allmentilstand. Spesielt de som vanligvis drakk mye kaffe. Kaffe er vanndrivende. Alle trodde at det var dataskjermene, men det viste seg å være for lite vann, og luftkondidjoneringen tørket ut innelufta vår, den var nede på 15-20%. Vi trengte mer vann for å kompensere. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er nok ikke din kjære :-) Jo, akkurat nå så ligner maset ditt på ham ;-P 0 Siter
Gemini Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jo, akkurat nå så ligner maset ditt på ham ;-P Om det er noen som maser her, så er det vel deg om disse linkene... :-P 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Om det er noen som maser her, så er det vel deg om disse linkene... :-P ..sa linkedronningen over alle. *erte erte* ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ojda. Jeg flyr jo på do veldig ofte. Tror du 4 l er for mye da? Jeg jeg har vanskelig for å ikke drikke så mye. Kan gå i 10 halvlitersflasker enkelte dager... Jepp, akkurat likt som meg. Men det har jeg gjort i flere år, uten å ta merkbar skade av det, så jeg går ut i fra at jeg tåler det. Men så mye mer enn det tror jeg ikke vi skal drikke 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Slankende? Tja... i og med at det er -7 kalorier (man bruker mer energi på å varme opp vannet med kroppen enn den energien man tar inn) så er det kanskje det. tror mer på at vannet gjør deg mett, slik at du ikke orker å spise så mye.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.