Gjest Mens du har voksne tilskuere, naboer etc. Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Spørsmålet er om du tør i andres åsyn, ikke om du vil! 1. Hoppe på trampoline i en halvtime 2.Leke i snøen utenfor huset (hoppe saltoer i snøen, engler i snøen mm) 3. Bade sammen med ungene i plaskebassenget i hagen om sommeren 4.Kline med gubben/kjerringa 5.Si "Jeg elsker deg" høyt og tydelig til din kjære 6.Gå til postkassa i morgenkåpa 7.Sole deg naken på verandaen 8.(For kvinnelige sminkedokker) Gå usminka på supermarkedet 9.(For menn) stille på offentlig badeplass/svømmebasseng med mannlig stringbadebukse 10.Sitte på trappa og synge en grisevise for fulle mugger 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nr 7 og nr 10 ville jeg nok ikke gjort. Det meste annet er gjort. Har til og med syklet tur i nabolaget i morgenkåpe en søndags formiddag... 0 Siter
birdie Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Alt så nær som det siste. Litt usikker på om kondisen holder til en halvtime på trampolina, da, men... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nr 7 og nr 10 ville jeg nok ikke gjort. Det meste annet er gjort. Har til og med syklet tur i nabolaget i morgenkåpe en søndags formiddag... åååååå hvor bor du hen da? der vil jeg oxo bo! 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det meste der ville jeg IKKE gjort hvis jeg ikke var edru Bortsett fra nr ti, det ville jeg aldri gjort. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 1. Hoppe på trampoline i en halvtime JA MEN DET ORKER JEG IKKE 2.Leke i snøen utenfor huset (hoppe saltoer i snøen, engler i snøen mm) JA, MEN IKKE ALENE 3. Bade sammen med ungene i plaskebassenget i hagen om sommeren SURE! 4.Kline med gubben/kjerringa DO THAT... LITT IALLFALL 5.Si "Jeg elsker deg" høyt og tydelig til din kjære NEI .. SJENERT DER 6.Gå til postkassa i morgenkåpa JA MEN HAR KORT VEI...HEHE 7.Sole deg naken på verandaen NEI 8.(For kvinnelige sminkedokker) Gå usminka på supermarkedet JA. MEN HADDE VÆRT LETTERE HVIS JEG BODDE ET UFORMELT STED 9.(For menn) stille på offentlig badeplass/svømmebasseng med mannlig stringbadebukse ER IKKE MANN 10.Sitte på trappa og synge en grisevise for fulle mugger IKKE TALE OM! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Alt unntatt 6, 7 og 10. Men nr 10 er derimot en ting jeg absolutt gjør når jeg er full. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 1. Hoppe på trampoline i en halvtime Ja, det gjør jeg noen ganger når jeg har tilgang på trampoline. 2.Leke i snøen utenfor huset (hoppe saltoer i snøen, engler i snøen mm) Ja. 3. Bade sammen med ungene i plaskebassenget i hagen om sommeren Ja, har ikke unger, men kan gjør det gjerne sammen med unger i familien. 4.Kline med gubben/kjerringa Det skjer en sjelden gang, men akkurat det synes jeg er en uting å gjøre i full offentlighet. 5.Si "Jeg elsker deg" høyt og tydelig til din kjære Kun når vi er alene. 6.Gå til postkassa i morgenkåpa Nei 7.Sole deg naken på verandaen Nei, ville heller ikke gjort det om ingen kunne se meg. 8.(For kvinnelige sminkedokker) Gå usminka på supermarkedet Ja, jeg er ingen sminkedukke. 9.(For menn) stille på offentlig badeplass/svømmebasseng med mannlig stringbadebukse Jeg er ikke mann 10.Sitte på trappa og synge en grisevise for fulle mugger Nei 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 åååååå hvor bor du hen da? der vil jeg oxo bo! Fordi JEG sykler rundt med morgenkåpe, eller fordi man har muligheten til det? 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ville gjort alt bortsett fra 7 og 10. Kanskje 7 også hvis jeg visste at ingen kunne se meg. Ellers ELSKER jeg å leke ute, så de første punktene har jeg gjort. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nr 7 og nr 10 ville jeg nok ikke gjort. Det meste annet er gjort. Har til og med syklet tur i nabolaget i morgenkåpe en søndags formiddag... Samme her, men jeg har ikke syklet i morgenkåpe.... 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nr 7 og nr 10 ville jeg nok ikke gjort. Det meste annet er gjort. Har til og med syklet tur i nabolaget i morgenkåpe en søndags formiddag... Hvorfor sykle i morgenkåpe? Pysjamas eller big size t-shirt nattkjole kunne jeg forstått, men morgenkåpe??? :-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 1. Hoppe på trampoline i en halvtime - Ja, men tviler på at jeg orker det 2.Leke i snøen utenfor huset (hoppe saltoer i snøen, engler i snøen mm) - Ja 3. Bade sammen med ungene i plaskebassenget i hagen om sommeren - Ja, om jeg hadde sett bedre ut i badedrakt el bikini.. 4.Kline med gubben/kjerringa - nei 5.Si "Jeg elsker deg" høyt og tydelig til din kjære - nei 6.Gå til postkassa i morgenkåpa - nei 7.Sole deg naken på verandaen - nei (kun om jeg hadde dekket til alt som var av innsyn fra alle kanter) 8.(For kvinnelige sminkedokker) Gå usminka på supermarkedet - er ingen sminkedukke. 9.(For menn) stille på offentlig badeplass/svømmebasseng med mannlig stringbadebukse - hadde ikke gjort det om jeg var mann 10.Sitte på trappa og synge en grisevise for fulle mugger - nei 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Fordi JEG sykler rundt med morgenkåpe, eller fordi man har muligheten til det? Hehe .... pga muligheten!!!! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hvorfor sykle i morgenkåpe? Pysjamas eller big size t-shirt nattkjole kunne jeg forstått, men morgenkåpe??? :-) Høres da deilig ut...veldig henslengt liksom 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Høres da deilig ut...veldig henslengt liksom Hver sin lyst :-) Jeg ville vært mer komfortabel med en stor t-skjorte og shorts eller joggebukse eller noe slikt. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 "Med på alt"! ;-) (På trampolinen blir det bare til jeg ligger der - og det er fare for at det er før halvtimen er gått, ja.) 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hver sin lyst :-) Jeg ville vært mer komfortabel med en stor t-skjorte og shorts eller joggebukse eller noe slikt. ja men vi snakker ikke comfort her snakker om opplevelsen som å gå barføtt i graset 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 "Med på alt"! ;-) (På trampolinen blir det bare til jeg ligger der - og det er fare for at det er før halvtimen er gått, ja.) ville du sittet alnene og skrålt ut griseviser fra trappa? hmm... "gaustad neste?" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.