Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 ville du sittet alnene og skrålt ut griseviser fra trappa? hmm... "gaustad neste?" Ja, det er jeg nok truendes til (bare ikke med barn til stede). Men Gaustad skimter jeg bare langt i det fjerne og tror jeg greier å holde meg unna. 0 Siter
Alana Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 7 og 10 frister ikke, men ellers er det jo greie ting :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hvorfor sykle i morgenkåpe? Pysjamas eller big size t-shirt nattkjole kunne jeg forstått, men morgenkåpe??? :-) Jeg hadde ikke kledd på meg, så jeg satt i morgenkåpa. Tuppa stod med skoene i hånda og svak som jeg var tok jeg de på henne. Så begynte hun å slå på verandadøra, så gikk vi ut på verandaen. Derfra var det veldig kort vei ned på grasset, så da lot jeg henne gå ned dit. Var nødt til å følge etter da hun begynte å rusle avgårde, og da hun fant ut at hun ville sykle hadde jeg antagelig vekket hele nabolaget hvis jeg hadde nektet. Dessuten var det fint vær og ganske koselig. Hadde på både bh og joggebukse også da. 0 Siter
matildes mor Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg hadde gjort alt-bortsett fra å sole meg naken i hagen. Da hadde naboen fått bakoversveis og det hadde stått oppslag på førstesiden i lokalavisa;-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 1. Hoppe på trampoline i en halvtime Spørs om jeg hadde turt dette alene hehe. Sammen med andre blir det meste mye lettere, og da hadde jeg gjort det. Eller om noen jeg kjenner stod ved siden av og snakket med meg f.eks. Men jeg hadde likt det!! 2.Leke i snøen utenfor huset (hoppe saltoer i snøen, engler i snøen mm) Igjen, hadde turt sammen med andre. 3. Bade sammen med ungene i plaskebassenget i hagen om sommeren Null problem! 4.Kline med gubben/kjerringa Null problem! 5.Si "Jeg elsker deg" høyt og tydelig til din kjære Nå elsker ikke jeg min nye kjæreste (enda..) men hadde jeg elsket ham hadde jeg nok ikke hatt problemer med å si det. Forhåpentligvis kan jeg si det en dag 6.Gå til postkassa i morgenkåpa Lett. 7.Sole deg naken på verandaen Nei. 8.(For kvinnelige sminkedokker) Gå usminka på supermarkedet Vel... sminker meg sjelden, så denne er lett. Men den gjelder vel ikke for meg, da... siden jeg ikke er sminkedokke. 9.(For menn) stille på offentlig badeplass/svømmebasseng med mannlig stringbadebukse Er ikke mann, nei... 10.Sitte på trappa og synge en grisevise for fulle mugger Nei. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tør og gjør alt det der! Så hvis jeg ser noen som sitter og synger griseviser på trappa, så vet vi at det er flisa! 0 Siter
flisa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Så hvis jeg ser noen som sitter og synger griseviser på trappa, så vet vi at det er flisa! Jepp - synger tostemt med nabokjerringa på 74 sikkert .) 0 Siter
Gyda Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jepp - synger tostemt med nabokjerringa på 74 sikkert .) Jeg legger gjerne på overstemma. ;-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Fikser alt det der bortsett fra nakensoling og griseviser ;-) 0 Siter
muriel Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ingen problemer med 1-6. Resten er ikke aktuelle fordi: 7.Soler meg ikke naken, promille eller naboer har ikke noe med saken å gjøre. 8."Kvinnelig sminkedokke" er vel så langt fra meg som det kan bli. 9.Jeg er ikke mann. 10.Synger aldri griseviser. Faktisk! Men det hende jeg banner, og det tar jeg ikke fem øre for, selv om naboen sitte ute rett bortenfor. 0 Siter
mchuldra Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Hehe... Nå har jeg ingen jeg kan si jeg elsker deg til akkurat nå, men hadde fint gjort det offentlig om det var en jeg kunne si det til. Ikke er jeg mann, så det punktet faller også ut. Eller har jeg faktisk gjort alle de andre tingene i løpet av det siste året. Med vennlig hilsen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Hadde gjort alt bortsett fra 7) 9) og 10) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg hadde gjort alt bortsett fra nr 9. Jeg går ikke på offentlig badeplasser uansett. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Åja 9'ern var for menn. Da hadde jeg gjort alt i edru tilstand uten noe problem. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg hadde gjort alt bortsett fra nr 9. Jeg går ikke på offentlig badeplasser uansett. Ikke??.......det var synd, jeg som tenkte å ta deg med på naken stranda på Huk i sommer....jaja..... 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Fra med nr. 7 hadde jeg ikke gjort, ikke for det, synge griseviser i edru tilstand har jeg gjort. Nakensoling bryr jeg meg ikke noe om, men det er noe med å ta hensyn til naboene. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 1. Hoppe på trampoline i en halvtime Absolutt 2.Leke i snøen utenfor huset (hoppe saltoer i snøen, engler i snøen mm) Jada, men helst sammen med barna. 3. Bade sammen med ungene i plaskebassenget i hagen om sommeren Been there, done that! 4.Kline med gubben/kjerringa Selvsagt! 5.Si "Jeg elsker deg" høyt og tydelig til din kjære Definitivt! 6.Gå til postkassa i morgenkåpa Ja. 7.Sole deg naken på verandaen Ja. 8.(For kvinnelige sminkedokker) Gå usminka på supermarkedet Er ingen sminkedokke, så dette er lett! 9.(For menn) stille på offentlig badeplass/svømmebasseng med mannlig stringbadebukse Er ikke mann. 10.Sitte på trappa og synge en grisevise for fulle mugger Jada. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg tør alt, bortsett fra å sole meg naken på verandaen! Grisevisa skulle jeg nok også klart å fiksa, men kun fordi vi ikke bor i et byggefelt eller i en by ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.