Gjest prust Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg tør alt det der unntatt å sole meg naken på verandaen:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har gjort alt det der utenom det siste. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Ikke??.......det var synd, jeg som tenkte å ta deg med på naken stranda på Huk i sommer....jaja..... Jeg mente på offenlig innebader, stranden er noe helt annet så dit er jeg med.. kanskje ikke akkurat naken men det kan vi ta når vi er ferdig på stranden! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg tør alt det der unntatt å sole meg naken på verandaen:-) Har du både vært kvinne uten sminke på kjøpesenter -og- mann i stringtruse på badeland? Imponerende 0 Siter
mrxx Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg mente på offenlig innebader, stranden er noe helt annet så dit er jeg med.. kanskje ikke akkurat naken men det kan vi ta når vi er ferdig på stranden! Aaahaa...det er bra....*gleder meg*... 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Tør alt. Har gjort mye av det. Men #7 og #10 tror jeg jeg skal spare mine nydelige naboer for. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 1. Hoppe på trampoline i en halvtime Det hadde jeg turt, men vet ikke om jeg hadde orket! ;-) 2.Leke i snøen utenfor huset (hoppe saltoer i snøen, engler i snøen mm) Alene? Mens folk så meg? Næh..Da ville jeg følt meg corny..;-) 3. Bade sammen med ungene i plaskebassenget i hagen om sommeren Ja jøss, no prob. 4.Kline med gubben/kjerringa Ikke noe problem. 5.Si "Jeg elsker deg" høyt og tydelig til din kjære Jada..Her er man i kontakt med følelsene sine..;-P 6.Gå til postkassa i morgenkåpa Nja..Joda..Muligens. 7.Sole deg naken på verandaen Det tør jeg! 8.(For kvinnelige sminkedokker) Gå usminka på supermarkedet Det kan jeg. Men trives litt bedre med! 9.(For menn) stille på offentlig badeplass/svømmebasseng med mannlig stringbadebukse Innhabil. Men jeg tør å både bade naken og i teit badetøy, sånn forøvrig. 10.Sitte på trappa og synge en grisevise for fulle mugger Nei, det tør jeg ikke. Bare om jeg skulle være svært full da i såfall. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Har du både vært kvinne uten sminke på kjøpesenter -og- mann i stringtruse på badeland? Imponerende Øhhhh.....nei.... Leste kanskje litt vel fort. Jeg har desidert vært kvinne uten sminke på kjøpesenter (pleier å bruke mascara og lebestift, men det hende jeg går uten) - men jeg har ikke gått i stringtruse i badeland, verken som mann eller kvinne :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.