Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Føler jeg er på god veg til å bli helt frisk....

Jeg har prøvd TFT mot sosialfobi og blodfobi, og selv om jeg ikke er helt overbevisst om at det ikke er humbug, så har jeg blitt mye bedre. I perioder "helt bra". Om det er tilfeldig, eller ikke, betyr ingenting. Da livet mitt har blitt mye bedre.

Gjest PandaMiranda

Kanskje du kan prøve Rosen-terapi? Det er en massasjeform som kombineres med samtale, og som fokuserer på at følelsene sitter i kroppen. Vonde følelser har satt seg som muskulære spenninger, men kan varsomt løses opp med denne metoden.

Rosen-terapi er veldig nedstressende, og reduserer angstnivået. Gjennom å bli kjent med følelsene dine og redusere det generelle angstnivået vil jeg tro at du vil kunne bearbeide din sosiale angst og gadvis bli tryggere i flere situasjoner.

Hos Norske Rosenterapeuters Forening kan du prøve å søke etter om du har en rosenterapeut i nærheten der du bor.

http://www.rosenmetoden.net/html/body_foreningen.html

Gjest Lysglimt

Alt det du nevner der selv kan hjelpe,men man må trå til med mye egeninnsats uansett hva man velger av behandlingsformer.

Finnes ingen mirakel-kur for noe har jeg funnet ut...

Men stå på,du har styke i deg selv,godt med hjelp utenfra i blandt,godt med råd fra gode behandlere.

Og de finnes blandt alternative behandlere,og de kan finnes i helsevesenet..=)

Håper du finner det rette hjelpen for deg.

Lykke til...:)

Marlene Spitt

Jeg har prøvd TFT mot sosialfobi og blodfobi, og selv om jeg ikke er helt overbevisst om at det ikke er humbug, så har jeg blitt mye bedre. I perioder "helt bra". Om det er tilfeldig, eller ikke, betyr ingenting. Da livet mitt har blitt mye bedre.

Hei.

Jeg har brukt Still Point og Vibrapati med hell.Jeg blir i allefall kvitt det en periode (opp til et år) for så å få tilbakefall når hverdagen blir stresset og så er det på han igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...