Gå til innhold

Hva het den skrekkfilmen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tråden under kom jeg på at jeg er så redd for skrekkfilmer. Den siste så jeg for noen år siden (var nyforelsket og turte ikke si fra jeg ikke turte se). Den handlet om en film, og alle som så den døde. Noen som husker hva det heter? Det irriterer meg jeg ikke husker det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

18

• ShitDiddelyDo

17

• hare1365380455

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

The Ring, og den er DRITSKUMMEL! :-O

Skrevet

The Ring ja - og den har vi - og den skal jeg ALDRI se :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjæresten kjøpte The Grudge på dvd, og jeg grøsser bare av å se på coveret. Kommer nok ikke til å se den, nei!

ShitDiddelyDo
Skrevet

The Ring.

Den er forjævlig skummel.

Skrevet

Takk, det var den ja. Jeg mannet meg opp for å se den japanske versjonen, trodde det ville gå bra når jeg hadde sett den en gang før-vi måtte slå over.

hare1365380455
Skrevet

Joda, det skal du det så!

Skrevet

Ikke gjør det nei, jeg vil ikke se den igjen.

hare1365380455
Skrevet

The Ring.

Se "Ubesvart anrop", du... Japansk film.

Gjest Personifica
Skrevet

Grusom,ja! For ikke å snakke om den derre...hva het den, de ungdommene i skogen. Visstnok en sann historie...

Skrevet

The Ring.

Nemlig. Til og med det barske mannfolket (som han selv synes han er) syntes den var skummel.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Takk, det var den ja. Jeg mannet meg opp for å se den japanske versjonen, trodde det ville gå bra når jeg hadde sett den en gang før-vi måtte slå over.

Det blir neimen ikke bedre ved andre gangs gjennomseing, nei! Jeg og kjæresten så den på kino, jeg angret så snart jeg hadde satt meg ned i salen. :)

Skrevet

Nemlig. Til og med det barske mannfolket (som han selv synes han er) syntes den var skummel.

Ja, gubben må se dem først - og så sier han om jeg tåler dem eller ikke -den tåler jeg ikke sa han :)

hare1365380455
Skrevet

nope

Jaja.... Da får du heller se en annen (og koselig) film! :)

Skrevet

Jaja.... Da får du heller se en annen (og koselig) film! :)

Ja, jeg vil underholdes ikke skremmes .)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Grusom,ja! For ikke å snakke om den derre...hva het den, de ungdommene i skogen. Visstnok en sann historie...

The Blair Witch Project.

Gjest Personifica
Skrevet

The Blair Witch Project.

Åhja! Gudbedre.

Skrevet

The Ring.

Jeg har selvinnsikt nok til å innse at den skal jeg _aldri_ se!

Skrevet

Ja, gubben må se dem først - og så sier han om jeg tåler dem eller ikke -den tåler jeg ikke sa han :)

Sånn er det her også. Han mener heller ikke jeg tåler "the saw", derfor vil jeg ikke engang vite hva den handler om. Jeg gikk og var livredd for en film jeg hadde hørt noen fortelle handlingen fra i mange år (jeg var ikke så stor, men allikevel).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...